En gulsippa betyder.......

Onsdag då. Nu börjar min arbetsvecka. PUH är det enda jag kommer få fram kl 24 på söndag. 41 timmar kommer jag hinna trycka in den här veckan. Och det ska jag säga er. Det är jävligt mycket för att vara mig.
Jobbar 10-timmarspass i helgen...........

Det blev aldrig en springtur igår. Istället så åkte vi till Winternet och hör och häpna, vi höjde tom på benböjen! Så nu tar vi hela 27 kilo. Jag vet. Sjukt mycket.
När jag kom hem vid 21 så ringde Carin & Hanna och undrade om jag ville komma till Carin på en spelkväll, klart jag ville. Helvete vad jag skrattade hela kvällen, hade fan ont i magen när jag kom hem hahah. Våran lilla biltur var så jävla rolig så jag orkar inte ens berätta om den. Dessutom tror jag att vi kom fram till att hålla den lite hemlig, ahahh.
Iallafall, var hemma vid 01,30 och satte mig vid datorn en sväng. Pratade som vanligt i den där jävla telefonen. Jag vet inte vad det är med mig, men jag har fan lessnat på att prata i telefon. Orkar som inte.. Så Ida & Kärran (och alla andra), ta det inte personligt om jag inte hör av mig, orkar bara inte.. På tal om er, SÅ SAKNAR JAG IHJÄL MIG SNART!! Meen, den 10:e juli så åker jag mest troligt ned till Göteborg. En milstolpe att se fram emot så ini!

Idag blir det dock att springa. Men inte förrän kl 14. Sen springer jag till farmor och äter lunch/middag där och sen går jag hem. Jobb 16,30-23,45.
Nej nu ska jag då faktiskt ta tag i mig själv och börja byta om.

Ps. Helvete vad kallt det är ute!! Ds.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att du fick jobbet på Rönnbäcks :D fan inte det lättaste att hitta jobb i Boden, förutom sillen :p

Läste att du gått ner 13 kilo. Fan vad stört, är grymt imponerad av dig :D

2008-05-14 @ 22:17:15
URL: http://r0sendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0