Ännu en ny vecka

Måndag igen då. I veckan jobbar jag kväll. Måndag-torsdag. Sen är jag ledig helgen. Ska bli grymt skönt!
Börjar nu 16,30 och jobbar till 23,30. Tror jag? Har för mig att dom hade öppet till 23, och då ska man ju städa sen också.. Men men. Lär ju märka vad som sker. Ska jobba med chefen hela veckan, antar att jag ska lära mig kassan osv. Ska bli roligt faktiskt!

Helgen som gick var väldigt rolig faktiskt. Fick mycket gjort, och i lördags var det ju så sjuukt varmt att man kunde gå omkring med shorts och t-shirt. Så det var underbart.
I söndags så bjöd Eve mig på MAX, tack igen gumman, det behövdes! haha.
Sen hade vi möte med handbollen, det är mycket som är påväg att hända nu. Får hoppas på det bästa iallafall!
Gick sedan till Sandra för att se CL, finalen. Kiel vann, mmm Markus Alhm (eller hur fan det nu stavas) skulle jag kunna äta upp!!

Somnade rätt tidigt, vid 24, och vaknade vid 11. Carin kom förbi och vi gick en promenad med Lova på 45 minuter. Hemma igen, åt lite och sen direkt till Winternet med Emmy och körde styrke i 1 timme. Helvete, vad mina ben är möra. REDAN?! Aja. Nu ska våra nya liv börja iallafall.

Nej nu ska jag göra mig redo för jobbet!



Där har ni 2 bilder från i lördags iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0