You and your beautiful soul

En ny vecka då alltså..
För att sammanfatta helgen:

Fredag:  Åkte vi till Kalix efter jobbet. Hann bara äta innan 'Så ska det låta' drog igång. Jag tycker det är kul med Stefan Gunnarssons gnäggande i varje program. Somnade rätt tidigt.
Lördag: Efter att ha sovit i typ 13 timmar så vaknade jag vid 12. Åt en rejäl lunch och sedan begav vi oss mot Sporthallen. Matchen förlorades och vi var mer än less. Jävla fitthelvetesjävlakukmatch. 19-18 skrevs slutresultatet till. Nåja. Att komma 4:a under vår första säsong i div2 får ses som mer än bra. Härligt tjejer!
När vi kom tillbaka till Boden igen så stod smörgåstårta hos mamma & Anders på schemat. Anders fick den nya guldkaviaren & ett 6-pack med ägg i present. Och så melodifestivalen 2008 på cd.
Sen begav jag mig till Sandra för att se Melodifestivalen. Vi sket i att gå ut. Skön...T. Myste istället på.
Söndag: Vaknade jag ändå rätt tidigt. Skönt att vakna en söndag och må bra. Nog för att det är längesen jag var ut. Känns faktiskt skönt. Känns bara så jävla ovärt att lägga ut 80 spänn på tesä. Tycker inte ni? Ovärt var namnet.
Skulle till Eve och fika (GRATTIIIS!), men gick till mamma och umgicks med henne istället. Fick i mig lite mat och sedan var det dags för handboll. Härligt BBK! Elitseriekval nästa! Kul för dom.
Kom hem, såg nyaste lost och parlamentet såklart. Sen somnade jag gott.

Idag vaknade jag också rätt tidigt. I helgen har jag verkligen fått sova ut, det har varit riktigt jävla skönt. Blev bjuden på lunch och sen dess har jag bara suttit vid datorn. Kom på mig själv där vid 15.20 att jag faktiskt skulle till jobbet. Så fick fixa en jävla knut på huvudet och sen slänga på mig nå anständiga kläder. När jag kom till jobbet så märker jag att jag nästan har slut batterier på telefonen. FAN. Utan telefonen på jobbet kan man lika gärna gå hem. Så jävla tråkigt. Kollade idag, har 'bara' 1500 minuter kvar att ringa. Och 2000 sms. Det är bra att ligga i. Speciellt om om man inte har något liv...................

Nej nu ska jag väl fortsätta ringandet. Har ingen mat idag och känner redan att jag är hungrig. Nåja. Man hittar sig alltid nått att stoppa i munnen. Ikväll blir det '100 höjdare' hos Sandra med Emmy och några till. Spännande.

Vi höööörs... i guess.

Varsågod, här bjuder jag på 2 bilder från matchen i lördags. Visst är jag vacker? *vet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0