Sommarjobb, körkortsplaner och nostalgi

Jahapp, tisdag. Tisdag tisdag tisdag. Brukar innebära träning. Men, trist nog så är vi träningslediga hela den här veckan. Vilket suger. Jag ska nog följa med Emmy & Sandra på W-net nåndag här i veckan. Torsdag kanske...... då är jag ju ledig iallafall. Sen ska jag då fanimej ut och gå imorgon. Någon som vill följa?

Såå, nu sitter jag på jobbet. Som vanligt. Jobbar till 21. Som vanligt. Jävla inrutade, tråkiga jävla liv. Nåja, det kan aldrig bli värre än min 'mörka period' (som Sandra så vackert kallar den) jag hade i höstas när jag inte jobbade, inte träffade någon förutom på träningarna, och bara satt hemma framför datorn. Jag mådde verkligen jävla piss då. Konstigt dock att jag som mår bättre nu när jag jobbar. Men men. Det är väl nått undermedvetet. Som det mesta är nu för tiden..
Har förresten skickat in en massa ansökningar om sommarjobb förra veckan! Om jag kunde välja vad jag ville jobba med i sommar så skulle jag lätt välja badvakt på ett utomhusbad! Jag har ju faktiskt tagit den där kursen, + att jag blåst i och lagt en docka på en massa olika jävla sätt. Men. Jag är fan kass på att dyka på djupt vatten. Nåja. Kan ju hoppas att det inte är så djupt vatten på dom ställena jag sökt. Då löser sig det nog.

Men justja! Vet ni?! I söndags så började jag läsa teoriboken (körkortet!)!!!! Läste hela 49 sidor, och jag har fan aldrig känt mig så jävla duktig! Nu ska jag fan hålla mitt nyårslöfte, jag ska ha körkort innan året är slut. Och därmed basta säger jag bara!  Och ja. Man får säga vad man har som nyårslöfte ;)

Nu ska jag väl fortsätta ringa. Bara 3 timmar kvar. Sen blir det film hos Sandra. Blev ju inget igår.
*längtar*

Fan vad jag vill ta studenten igen och igen och igen och igen och igen!


1: 'Ut på scenen och röj nu ungdomar!!' haha..
2: Jag & älskade faffa
3: Jag & min bästa Ida

Gårdagen var förövrigt jävligt bra..



Kommentarer
Postat av: sandra

haha va fan det har du inte berättat! nu blir jag ett stolt lammkött :)

din slinga är fan värre en loui's på bilden

2008-03-19 @ 09:04:05
Postat av: lina

jessica ska ni festa i helgen? :)

2008-03-19 @ 15:41:00
URL: http://linahallstroms.blogg.se
Postat av: lina

Jo vi hade täntk att festa men vi vet itne fredag eller lördag, men jag röstar nog på lördag :)

2008-03-19 @ 18:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0