En liten uppdatering

Nu är det torsdag och min sista dag på Sillen. Känns faktiskt riktigt skönt på ett sätt. Nog för att jag har liite panik. Men men. Det löser sig. Det gör det alltid!
Har redan hunnit söka en massa jobb idag. Så den här gången ska jag fan lyckas!

Annars då, ja i veckan har jag inte gjort så mycket. Mest sett film. Såg The Notebook (ungefär 8:egången) i måndags. Frågan är ju om det finns någon finare film? Nej, jag skulle inte tro det faktiskt. Såg även The Benchwarmers, riktigt rolig. Haha. Skrattade många gånger, så den rekommenderar jag!

I tisdags så åkte J till Stockholm och var borta till igårkväll, så med andra ord har jag alltså haft FF. Så i tisdags så var E & S här och vi fettade och såg på tv och pratade en massa skit som vanligt. Ibland vet jag inte vad jag hade tagit mig till utan er! BBB 4-evaahh.

Jag har även köpt ett onlinespel och spelade hela jävla natten igår. Somnade väl kring 07,30, haha det var lite sjukt faktiskt.
Idag var jag & J hos mamma och åt frukost. Fast mamma är ju inte hemma, hon kommer hem på fredag. Då är hon äntligen klar med all jävla skit!! Åh vad skönt det ska bli.
Jag ska även göra en grej på fredag, som är hemlig. Så då får ni väl veta sen.

Fan vad trist att jag missar träningen idag pga jobb. Känns vemodigt som fan. Men finns ju tyvärr inte så mycket att göra åt det. Nu ska jag ta tag i körkortet iallafall. Den här gången ska jag verkligen göra det! Är less på att gå.... Eller nått....

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet och sen ringa S och få höra allt om natten som var. Mohaha. Nu är ni allt nyfikna va.

Tjaaaaaaa

Ps. Håkans nya skiva slår rekord. Varenda jävla låt är grym! Men har fastnat lite extra för Tro & Tvivel, Kär i en ängel och Jag vet inte vem jag är. Ladda heeeeeem! D.s.


Jag & Emmy tog en promenad i solen igår. En vääldigt lång promenad också........

Kommentarer
Postat av: Emmy

Är det inte dags för en ny uppdatering snart??!?! *längtar och väntar ivrigt*

2008-04-02 @ 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0