dra mig baklänges.. tack.

ibland känns det verkligen som att jag bara vill tillbaka i tiden. som förra sommaren.. då var man lycklig. kind of iaf. 10000 ggr bättre än vad allt är den här jävla fittsommaren iallafall!
ÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!

boden alive har passerat och jag har jobbat hela helgen. känns rätt skönt iofs, men ändå. äh. jag får stå ut till när jag åker ned till göteborg. vilket tyvärr inte blir den här månaden, men nästa! och så ska jag utomlands i början av september i 2 veckor. fan så jävla underbart det ska bli. bra, då har jag något bra och roligt att se framemot.

fast vem vet. det kanske blir göteborg iaf..... jag kan inte bestämma mig. får se vad plånboken säger.
nu ska jag mysa med några brudar.
dom är alltid dom bästa. no matter what. FAKTISKT!

planerar bränna imorgon med sebbe och gänget. carro är den enda som svarat, men nog fan ska ni med moa och hanna??! blir kul.
ses där hörrni!

och varför jag ska festa, jo för att jag orkar inte mer. orkar inte ens tänka längre. så äre.

tja


Kommentarer
Postat av: Anonym

svin

2008-07-21 @ 08:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0