och såå var det tisdag igen

idag har vi ingen träning. DOCK så ska jag och emmy och träna ikväll på wnet. känns skönt. sen igår efter träningen så åkte jag hem, duschade (tom håret!!), smorde in mig, tog på mig fintrosorna och GICK till hampis. pratade med sandra hela vägen så tiden gick jävligt fort. tog ändå bara 45 minuter. sen myste vi hela kvällen när jag äntligen kom fram : )

hade en jobbig natt inatt. vet inte varför men vaknade typ 5 gånger, bara sådär. fattar som inte.. och sen när jag bara tänkte kolla mobilen så hade halva sverige ringt! haha. så det var lika bra att kliva upp.
har fått gjort mycket idag.
- ringt till arbetsförmedlingen (dock inget svar, men skickade ett mail istället) om ett möte jag ska ha i januari med dom.
- ringt och bokat farmenbiljetterna till juldagen. så imorgon ska jolle hämta ut dom.
- blivit medlem på adecco.se och hållt på med mitt cv i en timme.
- skrivit en ansökan till vakansen

sen förra veckan så lämnade jag pappret till carina också. som hon ska fixa. så förhoppningsvis har hon hunnit göra det till på lördag när jag jobbar nästa gång.

jaa, en glad nyhet har jag också fått idag! carin ringde och frågade om jag hade lust att gå på farmen med henne på lördag. äta julbord och massa gotta och sen gå ut. självklart var jag på! hon hade 2 biljetter och ville bjuda mig. blev överlycklig : ) blir första julbordet för i år också! älskar julmat.. eller det mesta.  men iaf! ska bli svinkul.
dock så måste jag sluta vid 17tiden då (jobbar ju 10-18 på lördag) så att jag ska hinna göra mig iordning. för kl 18 skulle man vara där tydligen!
men jag pratade med marie idag och hon kunde ställa upp med att komma en timme innan hon egentligen skulle börja. så det var en himla tur det.

annars har det inte hunnit hända så mycket. funderar på om jag ska ta en promenad hem eller om jag ska åka bussen. funderar på att åka bussen till farmor och äta middag där. sen gå hem och byta om, sen träna och sen gå till hampis. då har jag ju fått en promenad idag iaf! joo. så får det nog bli.

snart närmar det sig juletider och alla mina kära vänner från göteborg kommer ju hem under jul! ååh. jag längtar!

förresten, funderar även starkt på att dissa nyår överhuvudtaget. nyår är så fruktansvärt överskattat så det är inte sant. isf så ska nog jag och joel bara äta gott hemma hos nån av oss och sen bara mysa på hela kvällen.
men vem vet? om man får nån otrooooligt rolig bjudning på nyår så kanske man drar sig dit! haha. kom med förslag! annars fetdissar jag det. nån mer som är på?

Kommentarer
Postat av: sandra

varför hade du gjort dig ren och snygg samt kryddat det hela med fintrosorna?

2008-12-16 @ 17:25:38
URL: http://sandravare.blogg.se/
Postat av: Joal

hehe...

2008-12-16 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0