sensommar.....

Sådär ja.. nu har det gått väldigt länge sedan jag skrev här. har verkligen inte orkat.. har som haft mycket bättre saker för mig än att sitta inne och skriva blogg i sommar :D
jag har då iaf hunnit jobba en massa i sommar, vara i göteborg i 10 dagar och hälsat på mina bästa, badat en massa på björknäs (massa och massa, jävla skitväder har det ju varit här hela jäävla sommaren!!!) och myst. Myst har jag gjort en massa denna sommar. Och mysigt har det varit. och mysigt ÄR det!

sen har även min bästa emmy och sandra flyttat också.. i söndags tog dom sitt pick och pack och drog även dom ned till göteborg.... happ. då var det bara jag kvar då. :(
och handbollen har dragit igång igen.. roligt roligt. får se hur allt löser sig nu bara. på söndag skulle det nämligen bestämmas.

tror bara att jag jobbar till mitten av september.. sen får det fan vara nog. letar jobb för fullt. det blir nog bra..
sen så har mor och familj åkt till turkiet igår, dom är borta en vecka och jag ska vara hundvakt här medans dom är borta.

ikväll blir det att festa till det lite. för en gångs skull är jag ju ledig!!!
så ringde bror (typ min enda vän jag har kvar här uppe....) och så ska jag med dom nånstans. sen antaligen tesää.

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: anna

ladda för 23!! du är väl på? ;)

2008-08-19 @ 17:13:57
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0