helvete

okej. nu ligger det till såhär. jag skrev ett vääldigt långt inlägg som jag skulle publicera om turkiet. men som nu tydligen är borta. så jag orkar verkligen inte skriva om det.. men iaf. turkiet var underbart och jag hänvisar till emmys eller lollos blogg för att läsa mer om den! tack min bästa bästa emmy och min haiti lollo för en superresa!! måste vi göra om snart!

idag har jag iaf följt med mamma till luleå för att raka av hela henes hår och fixa hennes peruk. hon blev jättefin min lilla mamma.. vilket påminner mig om att jag fixade ju ett album till henne när hon fyllde år.. med en massa kort i. och en massa sött. iaf, så fick jag ett gulligt sms när jag kom hem därifrån efter att ha firat henne. det löd "jag ska titta i mitt album nu :) du är så goschlig min älskade vän. jag vore inget utan dig! jag älskar dig mest av allt.". jag blev alldeles rörd av detta fina sms så jag ville bara dela med mig!

har kommit hem från träningen för ett tag sedan. det är roligt att träna. efter varje träning så längtar jag bara till nästa! det kan ju iofs vara för att jag just nu är arbetslös (kärringen på kommunen vägrar skicka papprena om dagisvikariatet) och bara sitter hemma på dagarna och inte gör någonting. eller jo. jag har kommit in i en fruktansvärd filmperiod. och bara highschool-filmer! idag har jag sett "a cinderella story" och så började jag se "monster till svärmor", men har halva filmer kvar som jag nog ska se klart imorgon. för hinner inte se den nu, för john är väl hemma vilken sekund som helst. och enligt mitt horoskop så skulle jag få en romantiskt kväll så jag undrar vad han har hittat på till mig!!? haha.. förmodligen ingenting. och han kommer ju inte bli mer romantisk och glad när han får reda på att jag glömde att spela in idol. haha. nåja..

nej nu ska jag hoppa in i duschen. inte orkar göra det ännu..

Ida, kärran, carro & moa. fan vad jag längtar till jul när ni kommer hem!! helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Petra Isaksson

nå irriterande det med hon på kummunen, jag har samma problem : /

2007-09-18 @ 08:32:20
URL: http://petraisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0