and that's what life is all about

helgen dåå.. ja i fredags så gjorde jag inte alls spec. mycket.. såg idol. var hemma sjuuukt jävla sent.. typ vid 5,30. vaknade inte förrän 15 i lördags iofs.. så nog fick jag sova ut nog, haha. sen hade papa min hyrt bowlingen så vi var väl cirka 40 pers där och käkade och spelade. men först så samlades dom närmsta hos papi kl 17,00 på en fördrink. hann få i mig 3 gin & tonic och 2 såna där babyflaskor med jäger. vi åkte till bowlingen kring 18,30 och drog då i mig en öl. sen var det dags för middag.. men inte fan gick det, jag är kass på att äta när jag har druckit. 1 öl till middagen... sen började vi spela, en kille i mitt lag bjöd mig på 2 öl för att han tyckte synd om mig för att jag var den enda tjejen på deras lag, ha ha. iofs, kille och kille.. lite mer gubbe som blev mer och mer intim ju mer klockan blev. fick mig en smäll på stjärten innan varje slag, ha ha.  här hann jag och min lillebror också dricka 2 glas vin med lena, min plastmossa.
sen gick jag och kullis till sandra för där var alla andra, och sen åkte vi tydligen till någon och var i typ en halvtimme.här har jag en liiten blackout. har ingen jävla aning om hur vi kommer till tc, men där hamnar vi iaf. tror inte klockan är mer än 23,30 och mitt vin är uppdrucket.

träffar pappa det fösta jag gör på tc, och han bjuder oss på öl, haha. sen bor vi på dansgolvet som vanligt, och pappa och lena och deras kompisar hänger med. jag försöker lära dom att knuffa bort människor som kommer för nära. men lena tycker inte det är nå bra att jag gör så. pappa kommer fram till att han har en sjukt snygg dotter och är sådär stolt över mig som bara pappor kan vara på dansgolvet. hahah..
sov nästan ingenting den natten, hade svinsvårt för att somna. så vid 12 gav jag upp och drog sen på handbollen vid 15,30. träffade pappa där och han konstaterade att det är mycket roligare uppe på tc än vad det var där nere och han nu ska börja hänga där uppe och dansa med oss varje gång han går ut.. jaaa.. elller?
papi bjöd mig på max och berättade (+ gav mig lite skuldkänslor) att det hade gått över 2000 spänn igår....... haha, det säger nog allt.

sen hem.. tvingade mig själv att vara vaken. gjorde dom vanliga samtalen, emmy, sandra, ida, kärran, eve..... haha.
sen vid 22 så gav jag upp och kastade in handduken. släckte ned i hela lägenheten och somnade som ett barn. har nyss vaknat och pratar med sandra på msn.. ursäkta våra stavfel, haha.


Sandra Kohlemainen säger (11:28):

åå fy fan!!!

Sandra Kohlemainen säger (11:29):

det flög upp en duva på mitt fönsterbräcke

Sandra Kohlemainen säger (11:29):

nu försvann den

Sandra Kohlemainen säger (11:29):

fick panik

Jessica säger (11:29):

hahhah nååå lilla duvisen

Sandra Kohlemainen säger (11:29):

fan vad äckligt

Sandra Kohlemainen säger (11:29):

dom är tamefan äckligare än ormar

Sandra Kohlemainen säger (11:29):

eller ibland iallafall

Jessica säger (11:30):

mm jag gillar fan inte fåglar

Sandra Kohlemainen säger (11:30):

dom är vidunder

Sandra Kohlemainen säger (11:30):

tänk dig typ i ronja rövardotter

Sandra Kohlemainen säger (11:30):

vilket djur är det värsta

Sandra Kohlemainen säger (11:30):

vildvittrorna = FÅGLAR

Jessica säger (11:30):

ööh jaaa!!!

Sandra Kohlemainen säger (11:30):

finns ju en film som heter så där fåglarna är störda

Sandra Kohlemainen säger (11:31):

vilket är det enda djur som är släkte med dinosaurier (köttätande bestar) = FÅGLAR

Jessica säger (11:32):

det är fan sant

Jessica säger (11:32):

så nu har vi alltså kommit fram till att fåglar är fan äckliga.

Sandra Kohlemainen säger (11:32):

duuu det är dom fan

Sandra Kohlemainen säger (11:32):

dom är hemska

Sandra Kohlemainen säger (11:32):

tänk dig duvor på stan

Sandra Kohlemainen säger (11:32):

tant och gubbjävlar matar dom ju med brödsmulor

Sandra Kohlemainen säger (11:33):

så tror dom hela tiden attdo kommer få mat av människor, och då är dom ju inte rädda för oss heller

Sandra Kohlemainen säger (11:33):

vad händer om brödet är slut? kommer dom hoppa på oss och tigga då

Sandra Kohlemainen säger (11:35):

fyyyyy fan

Jessica säger (11:37):

hahahah

Jessica säger (11:37):

jag håller på att skriva blogg

Jessica säger (11:37):

du måste läsa den när den är klar haha (här får jag storhetsvansinne och tycker att min blogg kommer bli svinrolig)

Sandra Kohlemainen säger (11:38):

yesss

Sandra Kohlemainen säger (11:38):

känner mig irriterad när du itne uppdaterat på almost one week

Sandra Kohlemainen säger (11:38):

jävligt dåligt



vadå, vi har väl alltid mycket att prata om. elller?
nej nu ska jag nog ta tag i mitt liv. om jag orkar.. ska bara ligga i sängen liite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0