Nu har jag tagit tag i mig själv

I måndags så kände jag att jag helt enkelt var tvungen att svälja mig stolthet. Jag frågade John efter Mariannes e-mail. Igår hade han fortfarande inte kommit ihåg att ge mig den så jag ringde honom när han var på jobbet. Han sa hennes e-mail och sedan la vi på. Sedan ringde han upp. Och sa:
John: Visst kan du mobloj?
Jessica: Öhh.. jaaaa?
John: Okej.
Johan i bakgrunden:  Då kommer hon imorgon kl 16 då.
John: Då kommer du kl 16 imorgon.
Jessica: Öhhh... okeeej?
John: Ja. Vi hörs sen.
"Klick".

Ja. Så idag kl 15,50 befann jag mig innanför Silentiums dörrar. Jag svalde alltså min stolthet. Jag kom tillbaka efter 5 månaders uppehåll, bara för att jag är förjävla kass på att hitta ett annat jobb. Jag gav upp. Jag är bara tvungen att ha pengar och jag står faktiskt ut på Sillen. Det är ändå ett jävligt skönt jobb. Men det får inte bli lika länge den här gången. Bara någon månad. Det har jag bestämt. Gick ändå rätt hyfsat idag... Lite ringrostig är man ju, men vafan.
Synd att inte hela gänget jobbar kvar längre. Borsgård, Malin, Johanna, Martin. John och Johan är ju kvar. Och inte att glömma: Henke. Men kommer ihåg tiden då mailen var bra. Då mailen fick dessa tråkiga, enformiga dagar på Sillen att gå 1000 gånger snabbare! Storhetstiden. Soffgänget.
Nu har ju både John och Johan gått och blivit coacher och Henke känner jag inte att jag har något gemensamt med, haha. Inte så konstigt kanske.....?

På tal om något annat så missade jag ju då modevisningen som var idag.  FÖRLÅT EMMYYY! Men jag har hört att allt gick bra, så det var ju tur det iaf!

Som ni ser så har jag gått och blivit jävligt "Sandra" och börjat med stora bokstäver och grejer. Känner mig oerhört cool. Tycker dock att det är jävligt jobbigt att behöva trycka in knappen så det blir en stor jävla bokstav. Men men, antar att jag kanske vänjer mig? Haha. Och om jag inte gör det, så slutar jag nog med det.

I veckan så blir det jobb både imorgon och på fredag. På lördag är det dags för säsongens första match mot Malmberget, och den spelas just i Malmberget. Både herrarna div 2 och 3 ska med så det blir en heldag där. Inte hemma förrän vid 21 skulle jag tro. Då blir det nog direkt ner i sängen. Fan vad skönt med något så koolt som en vit helg.
På fredag ska jag och John även hjälpa mamma och Anders att flytta. Mamma har gett upp livet ute i boschen och flyttar till stan. Fan vad skönt att ha henne så nära mig!

Eftersom alla andra verkar ha gjort det, här har ni min önskelista:

En volumemaster
Smink
Parfym
Pengar

FAN vad rolig önskelista. På tal om julen, så ska vi ha lilla julafton hos pappa på söndag. För papi åker ju till Stockholm och firar jul detta år. Själv ska vi vara halva i Kalix och halva hos Åsa i Bredåker med mami.
Tycker lite synd om farmor som ska vara själv under jul. Eller hon och Folke.

Fan vilket tråkigt jävla inlägg det här blev. Jag skyller på det här med dom stora bokstäverna efter punkterna. Det är dem som förstör allt. Japp.


Kommentarer
Postat av: sandra

1. började tänka på din tidigare lista du gjorde. "Hatar: många på sillen", hahaha

2. ja, det är jävligt koolt att du vill göra en "Sandra", med tanke på att det var jag, och ingen annan som uppfann versalerna

3. du får sluta skylla på bokstäverna nu innan du får en bokstavssjukdom själv. det var förövrigt inte trist

4. du e fiiiiiiiiiiin. pussas me sötisjessican ;-*

2007-12-13 @ 10:44:50
URL: http://ssandrak.blogg.se
Postat av: åsa

du är så duktig som började jobba igen även fast du tycker det suger :) stolt

2007-12-13 @ 14:02:31
URL: http://asaasa.blogg.se
Postat av: skalleper

Ehh, lilla gumman min, det stavas "bushen" inte med o, jag skrattade när jag läste det.... Annars tycker jag att du är ganska cool som gått tillbaka till Silentium! Starkt gjort. Men du måste lära dej när du ska skriva de och dem ....Usch, jag borde nog ha blivit en ordpolis eller svenskalärare som jag håller på. Puss på dej mitt lilla pucko, jag älskar dej vet du!!!!!!!

2007-12-13 @ 14:06:07
Postat av: mallan

starkt att du gått tillbaka till sillen, du får leta lite jobb undertiden :)

hehe :P jag får maila små vitsar åt dig imorn när vi jobbar :P förresten så kan jag hämta upp dig imorn innan vi börjar jobba, skicka mig ett sms så jag kommer ihåg det bara!

Kan du ta med filmen med matchen så får jag låna den tänkte jag :)
puss

2007-12-13 @ 21:51:02
URL: http://nallam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0