Julen närmar sig

Idag är det torsdag och jag är så lycklig idag!
Vaknade vid 13, slängde in tvätt i maskinerna och sen åkte jag och John på Rönnbäcks och jag åt en tunnbrödsrulle. Fick skjuts till mamma och hämtade mitt smink och några julklappar jag köpte igår i Luleå. Gick uppåt stan igen för att gå hem. När jag kom till porten så har Ida redan hunnit hem till mig! Jag duschade, fixade, använde min nya fina volumemaster och visade min finfina morgonrock och min nyårsblåsa för Ida. Sprang på stan ett tag, fixade den sista julklappen till pappa. Så nu är allt klart!
Förutom till John.. fan vad svårt det är att köpa julklappar till killar?! Jag hade ingen aning om vad jag skulle köpa till Anders, pappa eller John?! John kom på en bra grej till Anders. Och sen hittade jag den där grejen till pappa (kan tyvärr ej säga för min pappa är en trogen gäst här i min väldigt populära bloggz). Men John?! Ni som har något tips, dela gärna med er!

Imorgon ska vi på stan en sväng. Ska få välja ut vad jag vill ha av John. KUL att han har så mycket fantasi och kunde hitta på något personligt och bra till mig. Mmmmm..
Kom hem från stan för ett tag sen, har smällt i mig en Riesenpåse. Middagen.
Snart kommer Kärran hit, vi ska och käka med Carin, sen ska jag och Kärran hem till mig och se tv och bara ta det lugnt. FAN vad glad jag är att dom är hemma igen. FAN VAD JAG SAKNAT ER!

Snart är det julafton då. På lördag åker vi till Kalix och stannar till e.m på måndag, julafton. Åker sedan till Bredåker där mamma och Anders är och firar sista delen av julen med dom.
Just ja.. måste hinna förbi farmor och pappa imorgon också och lämna av en massa julklappar. Jag känner mig jävligt nöjd över det jag köpt faktiskt. Riktigt bra grejer i år. Kanske inte så dyra, men bra. Helt klart.

Var och köpte juldagsbiljetter igår. Ja, det blir Boddan. Känns inte så jävla roligt. Eller ja. Det är ju Boddan. Jag, Boddan och alla jävla småungar. Jag känner mig lite irriterad över att det är från 18. Synd som fan att jag inte gillar tese. Då hade man ju gått dit. Nåja. Har ju alla mina små sötisar (;-*) med mig så det kommer nog bli kul hur som helst.
( NÄR MAN ÄNTLIGEN FYLLT 20 SÅ HAR BODDAN 18 )....................................

Nej idag är jag sådär glad som jag inte varit på länge! Och det känns så jävla bra. Ända ner i magen.
Nu ska jag lägga till kuddarna så Kärran har någonstans att ligga när hon kommer.

PUSS!

ps. Måste bara klargöra för er att "bland alla jävla småungar" så ingår givetvis inte mina småungar. För dom är inte som alla andra småungar. Dom är bäst. Emmy, Sandra, Lollo, Åsa. PUSS ;))))) ds.

Kommentarer
Postat av: åsa

"Kom hem från stan för ett tag sen, har smällt i mig en Riesenpåse. Middagen. " haha, du e skönast.

2007-12-20 @ 19:12:08
URL: http://asaasa.blogg.se
Postat av: annaj

bra att du väljer boddan ist för teese, trots alla småttingar :p

kom o tänka på en sak, din särskrivshatare. vad har du o säga om den vackra särskrivningen på hildurs? (klister plats) :p

2007-12-21 @ 09:09:30
URL: http://pannannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0