ännu en helg

jaha då var det måndag igen då. haft en bra helg. roligt. mysigt. spännande. roligt.
för att beskriva med ord.

fan ida berättade idag för mig att schlagergolvet på Valand hade öppet i fredags!!!!
fan vad less jag är.......... jag saknar det. jag saknar att dansa på Valand. eller ja, dansa och dansa.. vi mest bara skrek med till alla schlagerlåtar, hoppade och knuffade i folk. jag saknar ida mycket idag.

ikväll är det träning. imorgon med. jag har en biljett jag säljer till luciagrejen på hildurs på onsdag. 200 kronor och den är din! så hör av er om ni vill ha den.
på onsdag ska jag till emmys skola och stå och ta betalt inför deras modevisning dom ska ha. jag vill se sandra gå på catwalken i skidkläder. hihi jag fnissar åt bilden jag får upp i huvudet nu....

nej jag hade fan ingenting roligt att berätta. får göra ett nytt försök en annan gång.

Kommentarer
Postat av: mallan

haha thanx babe :D hoppas det går bra, men man ska inte ta ut segern i förskott!

Blir nog ingen handbollsträning denna vecka, springer dock lite på gymmet och promenixar som vanligt :)Tusan att vi ska träna tidigare idag! Följer med i helgen dock, åker nog redan på fredag till alex så blir jag där över helgen :)

Hur går det för dig och jobbletandet?

2007-12-11 @ 08:28:07
URL: http://nallam.blogg.se
Postat av: sandra

jag hoppas du hejar och busvisslar då jag går!!
jag kommer då kasta ett extra öga mot dig................

2007-12-11 @ 11:23:12
URL: http://ssandrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0