4 timmar kvar.........

Jag är lesssssssssssssssssssssssssssssssssssssss. Sitter alltså just nu på jobbet och har jobbat i hela 2 timmar. Eller 1 timme och 45 minuter. Idag jobbar jag till 18. Sen blir det att käka nånstans och sen hjälpa mamma att flytta hela kvällen. Efter det blir det nog bara att lägga sig och sova, avfärd 07,30 imorgon.

Jag saknar sällskap! Jag har inte varit med någon enda människa (förutom John) de senaste 3 dagarna. Jag håller nog på att bli lite tokig. Bra att vi åker iväg imorgon så jag får vara lite med girlsen.

På tal om något annat så har jag inatt sovit  8 timmar, och det är ju helt normalt. De flesta sover ju 8 timmar. Men inte jag. Jag höll på att dö när klockan ringde 10,40. Jag måste få min skönhetssömn. Den brukar ju bara ligga på sisådär 12 timmar....... Eller iaf 10? Haha.



Kommentarer
Postat av: mallan

HAHAH "skönhetssömn" söt du är :) Stackare som inte fick sova 12timmar :P

2007-12-14 @ 20:56:04
URL: http://nallam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0