sola bada dricka piná colada

yes. nu har vi beställt resan till turkiet. AAAAAAAAAAH! jag, emmy & lollo. fan så jävla skönt det ska bli.. komma bort, bli brun (förhoppningsvis) och bara ta det luugnt i värmen. aah. jag längtar!

nyss hemkommen från träning och jag känner mig sjukt jävla duktig som redan har hunnit duscha. så nu sitter jag här naken. jag är ofta naken. ida vet vad jag talar om.......
iaf. på träningen så hade vi en liten träningsmatch mot 90 och 91orna. vi vann. men saatan vad jag har ont i mina fötter nu alltså! för det första så har jag en blåsa under foten, sen har jag blåsor på vardera hälen. sen har jag dessutom 4 klisterblåsor och mina tår blöder. jag måste verkligen köpa nya skor alltså! men jag har inte råd. inte nu. allt kommer gå till resan ;)

4500 betalar vi. men då är det allinclusive, så det är perfekt! äta och dricka vad man vill, hur mycket man vill! he he.

nu så ska jag spela lite sims. kommit in i en sån period igen. känns lite tråkigt. speciellt när det varit fint väder idag! sjukt varmt. johanna kom hem igår, och idag hann jag träffa henne och snacka lite om deras resa som dom haft. kul att hon är hemma!

dm i helgen då. 09,15 möter vi bbk.  men den enda nackdelen i helgen blir att jag missar boddans premiär. men ändå. rätt skönt att slippa festa. jag har ändå inga pengar! ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0