2 nätter kvar...

tills vi befinner oss i Incarum, Turkiet! närmare exakt, på Pegasos Club. http://web2.nazar.se/pegasos_club

jag har resfeber. herregud, har jag under natten gått och blivit 14 år eller?! är lite irriterad över det här att jag har resfeber.  det hade jag sist när vi skulle på klassresa till göteborg med klassen. detta hände i sjätte årsklassen. så jag kanske inte ens har gått och blivit 14 igen? utan närmare 12? störande iaf.

har packat hela dagen. men väskan känns fruktansvärt tom? jag måste ha glömt nått. men det viktigaste är med? tror jag..
pass
pengar
p-piller

ah det var nog det viktigaste.
nä men till det allvarligare så har jag packat:
pass
pengar
p-piller
huvudvärkstabletter
solskyddsfaktor
hudkräm
solglasögon
snus
böcker
kläder (ungefär 12 linnen, räcker det?! skjut mig.)
tågbiljetterna
mobilerna
laddarna
mp3+batteri
sminket
tandborste
tandkräm skiter jag i. hoppas på att lollo eller emmy har med det. haha
tuggummi
kam
hårspray
snoddar
hårklämmor..

.... nej nu kände till och med jag att det blev lite för ointressant. nåja. idag kom iaf mamma present, så jag ska ta med mig allt det där och fixa den medans jag är borta! för hon fyller år den 6:e, så jag & john får fira henne när vi kommer hem istället. och till dess ska den vara klar. till söndag alltså. söndag 9/9.

varit på stan med emmy ett tag idag. fixade det sista. sen ska pappa skjutsa mig till tåget så jag tänkte snylta en dagobertmacka och brämhult av honom. kanske en yoghurt också. nu har jag nyss duschat. har även skrubbat mig. så jag inte äckelflagnar.

imorgon har jag stämt träff med ida och carro på kärrans jobb. på cafeét. så då ska vi dit och fika vid 19-tiden. JAG SAKNAR ER HELT SJUKT MYCKET. bara så ni vet. kanske borde ringa moa också och kolla vad hon gör vid den tiden. jo det måste jag komma ihåg.

nu blir det sista rycket. back home 9/9 alltså! eller 8/9.. egentligen. men sen en tågnatt uppåt också. aja. skicka sms om ni vill nått! har inte råd att svara om ni ringer nämligen...

HA DET SÅ JÄVLA BRA I KALLA SVERIGE!!!!!!!!!!!! (ps. det haglade idag, för er som inte märkte det...ds.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0