19:e oktober

Det blev att vi skjutsade sandra ikväll, så vid 19 åkte vi. Sen hemma vid 20,30 igen, myyys:)
Vi såg nyaste spider man ikväll, helt OK men inte lika bra som dom andra..
Nåja:) nu ska vi snart sova. Men först ska vi se nyaste up all night! Haha det är så roligt!

Förresten, ända sen jag och alle träffades så har vi lämnat små lappar åt varandra lite då och då :) tänkte bjuda er på en lapp här! Den är ganska gammal, men den gör mig så himla glad!
Fattar ni att jag har hittat Honom?! Helt sjukt. Så sjukt töntigt kär så ord kan inte beskriva. Jag önskar er alla mina vänner att ni hittar Honom någongång. För ingenting, ingenting i hela världen går att jämföra med Honom.

Ps, på den andra bilden så ser ni min sjukt mysiga pyjamas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0