4:e maj

Hej hallå!!
Som vanligt så är det hundra är sedan jag skrev haha..
Sitter på jobbet och har en liten lucka, det är då jag brukar komma på såna tråkiga grejer som att uppdatera bloggen förstår ni.
Framför mig här på bordet så ligger det ett helt fat med muffins. Jävla fredagsfika. Var tvungen att ta en. Helt seriöst, så var jag tvungen!! Fanns inga val.
MEN det är fredag och då får jag fan äta EN muffins!
Har hållt på med viktminskningen nu i 2 veckor. Hittills 1,4 kg och 5 cm runt midjan har jag minskar. Dom andra måtten får ni om 2 veckor, för hade glömt att mäta det andra så gjorde det i onsdags haha..
Så ganska nöjd är jag ändå! Det går åt rätt håll iaf. Hade säkert kunnat vara mer men jag är KUNG på att fuska. Haha.. Nåja. Man måste kunna leva livet också:) promenaderna håller jag då i. Eller ja, 2 stycken har jag missat. Och så springtur 2-3 gånger i veckan till att börja med. Det gick mycket lättare än vad jag trodde att springa. Kanske man har nån kondis kvar iaf!

Åker till Turkiet den 17/5 med min syster Elin och är borta en vecka från min älskling. Hur fan det nu ska gå vet jag då fan inte. Helt sjukt. Vi har aldrig varit ifrån varandra mer än en natt när han har jobbat!! Nåja. Antingen dör man eller så står man ut. När vi kommer hem så tar alle examen :) så då blir det en massa pussar, fika och vin. Kanske vin. Har även köpt en fin klänning till dess! Bondelid var det tom. Vann en auktion på tradera. Den är vit men min plan är att jag kommer vara lite brun då så den är nog fin!

Nu ska jag stirra lite mer på dessa jävla muffins. Sen ska jag jobba till 17 och sen ska jag och alle mysa hemma, alldeles själva, med tacos. Åh vad jag längtar!!
Sen är jag ledig i helgen. Vi har ingenting planerat för imorgon. Och skitväder ska det ju vara så då får vi se vad man kan hitta på.
Kärran är iaf hemma och på söndag skulle vi åka förbi hos ida i Luleå.
En lugn och skön helg med andra ord!

Ha en trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0