7:e januari

godmorgon! Eller ja, för mig var det morgon redan kl 06 när alexander åkte till jobbet. Så lika bra att kliva upp då när jag ändå började kl 07. Idag mår jag ganska bra! Vi sov ändå nästan 7 timmar inatt. Igår var det värre! Fyfan så trött jag var! Ni vet, sådär trött när man bara vill spy. Så idag är jag glad att jag är mycket piggare :D haha igår åt vi middag halv tio! Hemmagjord potatisgratäng och kotletter med nån sorts sojasås. Sjukt gott så det var lätt värt väntan :) nu sitter jag på jobbet. Måste börja röra mig snart så ni får nöja er med ett kort inlägg! Kl 17 när jag slutar så åker jag direkt till pappa och alexander kommer när han slutar efter 6 nångång. Tacos blir vi bjudna på idag! Och så blir det tyvärr att sova tidigt ikväll med. För imorgon är det som sagt också jobb 7-17.. Men SEN är jag ledig i hela 2 dagar :D fan vad vi ska mysa då! Nej hörni nu måste jag kila! Hoppas ni har en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0