29:e januari

så där ja! nu har vi precis ätit middag! mmm helt underbart gott! idag fick det bli entrecote med ugnsbakade potatisar, paprika, färska champinjoner och lök. och så pepparsås såklart! alexanders pepparsås är helt sjuuukt god! aldrig gillat en sås mer än vad jag gillar denna! hehe. nyheten var förresten, att igår så började jag och alexander att flytta in honom hos mig! så hela eftermiddagen, kvällen och halva natten gick åt till att flytta hit soffan, sängen och 2 sängbord! plus att vi åkte med min gamla säng till pappa, för den fick linn! hon blev nog ganska lycklig över att få en 160's säng bara sådär ;) och nu är det sååå fint här hos OSS! fast alla detaljer är inte färdiga ännu, men ändå! kommer bli väldigt mysigt här tillslut :)



har även hunnit fixa färdigt fotoväggen! eller ja, sätta in korten i ramarna. fast det hade behövt vara någon till ram också. så den blir proppfull :)
eftersom jag tog med photoboot så är bilderna spegelvända, haha så ni som vet hur det ser ut här inte blir förvirrade.
har varit ledig idag också, men alexander har jobbat hela dagen.
jag har hunnit tvätta, städa trapphuset, städa hemma, komma ikapp lite serier och poat på. älskar söndagar!! bara en massa mys och massa tända ljus.
har även hunnit planera nya gardiner till både köket och till sovrummet. börjar vara ganska less på mina rullgardiner eller vad man kallar dom.
men saknade fästen till gardinstängerna, så måste och fixa det snarast.
och imorgon så skulle alexander fixa ett väggfäste så att vi kan hänga upp hans tv i sovrummet :):):) haha det är nästan som en dröm!
att bara vara med min älskade alle är enbart det en enda stor dröm! :)
och så är vi på jakt efter ett nytt soffbord! helst vitt. eller iaf något som vi kan måla vitt!
men hittar inget.. så om ni har något tips så hör ni gärna av er tycker jag.

nej nu ska vi se våran nya serie som vi har börjat med, House. och mysa ihop oss i soffan såklart!
imorgon är det jobb igen, 7-17.
vi kanske hörs snart igen.

FÖRRESTEN! är helt lycklig över att jag ÄNTLIGEN har fått igång min diskmaskin! efter 6 månader så fungerar den äntligen :D:D
världens bästa uppfinning!!


puss på min fina sambo! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0