16:e februari

puh vilken dag.
har hunnit dammsuga, dammtorka, skura, diska, tvätta och vika tvätt. plus att jag har bakat åt sandra och henke som var förbi i några timmar idag!
hann även förbi träningen en sväng, kan dock inte träna ännu pga halsen men ville kika förbi idag en stund iaf.
ooh, det kommer bli spännande på lördag!
är extra lycklig över att matchen är klockan 16,30, för då hinner jag se den! slutar nämligen strax före 17 så hinner se det mesta av matchen iaf :)

alexander var tvungen att åka och jobba natt inatt, åhhh så jävla tråkigt det är att sova utan honom :(
och imorgon börjar min jobbhelg, 7-17 fredag lördag och söndag.....
meeen sen är jag ledig i 2 dagar! underbaaart:)
plus att jag har gjort bort att städa och tvätta den här veckan, så nästa vecka blir det inte många knop gjorda :)
får hoppas att halsen är bättre till dess så jag kan börja träna igen! börjar vara sjukt tråkigt detta nu..

efter träningen så var carin & jessica här en sväng, har efter det hunnit färga håret och ögonbrynen och duschat. så nu ligger jag nerbäddad och ska ringa hjärtat och säga godnatt.
imorgon när jag slutat så åker vi till pappa och äter middag.
på lördag blir det ju att se matchen och sen har vi lagfest i luleå, både damlaget och herrlaget. meen, eftersom jag jobbar så skippar jag deet. tyvärr! men ska förbi på förfesten iaf, så man hinner surra litegrann :)
och på söndag står endast mys och god mat på schemat med alexander! han slutar dock inte förrän 19, men efter det så!

så nu vet ni vad jag gör i helgen!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0