12:e februari

oj nu har jag varit sådär tyst igen.. haha. har verkligen helt fullt upp! nu är vi iaf nästan färdiga med flytten! eller alla grejer som vi ska ha här inne i lägenheten är då iaf på plats :) och så var alexanders föräldrar så snälla så vi fick beställa ett soffbord och en lampa när dom var på ikea i fredags! så nu blir vardagsrummet snart färdigt :) idag har alexander varit sjukt duktig och skruvat ihop både bordet och lampan! så på tisdag när jag är ledig så ska jag njuta fullt ut av vårat fina hem :) imorgon kommer jag att ha jobbat 6 dagar i rad och sammanlagt 57 timmar. nu i helgen har jag jobbat delad tur, 7-12,30 och sen 15,30-21,30. var helt slut i huvudet både igår och idag när jag kom hem! fan vad jag ska sova på tisdag. det är då en sak som är säker! har dock varit väldigt roligt att jobba i helgen, för det var på monas schema jag var. eftersom hon var så snäll och bytte helg med mig förra helgen, så jobbade jag hennes helg nu i helgen! haha många helg i den meningen.. nåja. var himla kul med lite omväxling och träffa lite andra tanter och farbröder än dom 3 jag går till varje dag annars :) fast ska bli skönt att komma in i rutinerna igen nu imorgon då jag är på mitt gamla vanliga schema igen. annars har det väl inte alls hänt så mycket. har varit sjuk hela denna vecka, så har inte kunnat träna nu heller. ÅH vad jag blir tokig av min hals som aldrig verkar ge med sig!! helt underbart att tjejerna vann idag mot nacka, borta!! åhh så lätt det var att jobba efter ett sånt glädjebesked :)) känns som att vi har så sjukt mycket att göra nu för tiden att man aldrig hinner med något!! har inte umgåtts med en enda vän på flera veckor! eller ja, sandra träffade jag ju i början av veckan, men det var bara några timmar där mitt på dagen. hinner inte ens ringa någon! eller jag har helt klart blivit sämre med det. lovar att bättra mig! sånt där kan ge mig riktigt dåligt samvete! har bara verkligen inte haft tiden eller orken att ringa runt.. för när man väl kommer hem från jobb och från träningen så är man fan helt slut! då blir det bara kvällsfika och sängen. men nu på tisdag är jag som sagt ledig, och då har jag bokat in ett samtal med eve iaf :) hoppas bara Ingemar är snäll och sover så hon har tid att surra en stund :) och carin har kommit tillbaka till stan! och hon hade varit jätteduktig på matchen idag! iih så kul att ha henne hemma igen :)) nej nu har jag precis duschat, passade på att slänga in ett inlägg här medans alexander är i duschen. men nu orkar jag snart inte hålla ögonen öppna längre. eeeen daaaag kvaaaar......
här får ni lite bilder jag har hunnit ta sen sist.
oj såg nu att att hela texten blev väldigt ihoppressad haha.. ändrade redigerare och hips vips. nåja. ni får stå ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0