27:e augusti

Som ni kanske har märkt så fungerar min bloggapp igen :D haha! Så när jag har tråkigt och några minuter över så passar jag på att uppdatera er!

Idag tog vi en rejäl sovmorgon, både jag och alle jobbade kväll idag. Så morgonprommisen fick vänta till kl 11,30. Det var svinkallt ute och det småregnade hela tiden. Men vafan! Det finns bara dåliga kläder ;)
Åt frukost när jag kom tillbaka in och tog mig en vaaarm låång dusch:) och sen slängde jag mig på soffan tills det var dags att åka till jobbet i spöregnet!
Orkade inte sminka mig idag då jag förstod att det skulle regna heela kvällen och jag då hade sett ut som ett spöke! Haha.
Nåja, har bara drygt 3 timmar kvar på detta pass. Imorgon jobbar jag kl 7, men innan dess ska jag ha hunnit ta mig en 30-minuters promenad också. Så ikväll blir det bara att sova direkt när alle kommer hem! Eller måste få pussa på honom lite först:)
fick förresten äntligen min nya parfym och mascara idag med posten! Wii överlycklig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0