19:e april

Godkväll!
Har kommit hem efter årets sista handbollsträning, trist känns det att inte träffa alla varje dag. :( meen, än är det inte helt slut!
Sista matchen, kanske den viktigaste någonsin, spelar vi på lördag kl 14. Vinna eller försvinna är det helt enkelt.
Ska dock inte vara med, varit sjuk och skadad är jag ju ännu. Men jävlar vad jag ska skrika på er tjejer!! Nu jävlar tar vi dom!!
Och sen efter matchen ska vi alla och äta på far east och sen iväg till Frida på lagfest. Ska dock inte följa med ut denna gången. Hade så tråkigt sist! Haha.. Är alldeles för gammal för att gå ut när det är från 18. Är ju ändå mest 95or där. Alltså ingen jag känner vilket är sviiiiintråkigt! Så när alla går ut så går jag hem till hjärtat:)
Bra kommer jag må på söndag också! Värt!

Idag har jag och alle hunnit vara ute på en prommis efter jobbet och innan träningen. Nu har vi precis slötittat på hockeyn och inväntar bara en lämplig tid så att vi kan gå och sova. Haha.. Vi har båda varit uppe tidigt och jobbat hela dagen plus att vi ska upp lika tidigt imorgon..... Nåja. Sen slutar jag kl 17 och är då ledig i 2 dagar :D

Imorgon efter jobbet så åker vi direkt till pappa och blir bjudna på tacos! Åh så gott :))

Nej nu är kl snart 22.. Big brother får vi se imorgon. Plus att jag måste fixa en rulltårta eller 2 tills på lördag till matchen!! Kom ihåglistan. Yes.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0