18:e april

Men hallå!
Sitter på jobbet och har en liten stund över, så då tänkte jag passa på att svara på en kommentar jag hade fått :D
Förvaringskorgen på bilden är från Ikea! Men den är träfärgad egentligen, så jag målade den vit. Tror att den kostade typ 300 kr eller nått sånt. Såg den sist jag var på Ikea, så den finns nog kvar i deras sortiment. :)
Färgen jag använde var bara en färgburk jag hade hemma, tror det var takfärg!

Annars så rullar livet på.. Jobb, träning och en massa mys med alle.
Har sen i måndags en ny grej jag ska testa, ska gå i minst 30 minuter varje dag. I högt tempo. Och detta har jag nu hållt i 3 dagar. Även fast jag imorse bara ville slänga täcket tillbaka över huvudet så tog jag mig ut.
Har dessutom ändrat lite på allt skit jag stoppar i mig. Så förhoppningsvis kommer vågen visa lite minus här framöver ;) sjukt taggad iaf!!

Nej nu ska jag iväg igen. Hejdåå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för att du tog dig tid att svara :-) Då ska jag kika efter den nästa gång jag åker till ikea!

2012-04-21 @ 00:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0