6:e oktober

Jobbade 14-22 igår, och idag är det 7-17 som gäller. Har just nu en liten paus så passar på att uppdatera er ;) haha..

En konstig grej som jag har börjat göra sedan mamma gick bort är att läsa ALLA dödsannonser. Eller jag läser mest bara dikterna som folk har valt till dödsannonsen.. Jag kommer ihåg att det var ett jävla liv när vi skulle välja vilken vi skulle ha på mammas annons. Men tillslut kom vi överrens och den var jättefin.
Men iaf, alltid när jag läser dom nu för tiden så blir jag ALLTID tårögd. Och vissa är så himla fina så dom brukar jag ta kort på. Är inte det ganska sjukt? Men det finns så många som jag tycker passar så bra in på mamma och hur hon var så jag vill komma ihåg just dom texterna. Inte för att jag tittar på dom speciellt ofta.. Men ibland. När jag har haft en tyngre dag så brukar jag läsa dom. Jag blir självklart ganska ledsen när jag gör det, men det känns så himla fint. Så fina ord som värmer. Som får mig att tänka på mamma lite extra mycket.
Låter så sjukt nu när jag skriver det här.

Aja. Nu ska jag jobba färdigt för idag och så direkt när jag slutar så åker jag till pappa och äter lite middag innan det är dags för träning 18,15. Så då vet ni vad jag gör!


Kommentarer
Postat av: Moa

Love u

2011-10-09 @ 13:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0