1:a oktober

Måste bara skriva en rad om ett par personer som jag känner.

Mitt i allt det svåra och jobbiga så finns ni alltid där. I mitten av allt. Varje gång jag vill gråta så är eran axel alltid så nära mig. Varje gång jag vill prata om det så finns ni alltid där.
Varje gång jag inte vill sova själv så får jag alltid sova hos er.
Varje gång jag behöver något så ger ni mig det. Vilken tid på dygnet det än är. Varje gång jag är glad så är ni alltid glad med mig. Ni finns alltid där. Utan några frågor. Utan att tvinga mig att prata om saker. Bara finnas där.
Jag kan inte med ord beskriva hur himla mycket ni betyder för mig.
Är så himla glad att ni finns i mitt liv. Är så himla glad att vi har världens bästa relation.

Världens bästa Pappa och världens bästa Lena!!!
Jag kanske inte säger det så ofta som jag borde, men tack för allt ni gör för mig! Jag älskar er så otroligt mycket. Så glöm inte det :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack älskade Jessica.Dina ord värmer oss till tårar.Vad bra att du känner så för det är precis så vi vill att du ska känna! Vi finns här för dig,alltid <3

2011-10-01 @ 23:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0