18:e november

Jag vet att texten blev helt ihopskriven i förra inlägget! Men det var verkligen inte meningen :) orkar då inte heller ändra det nu.

Nu ska jag iaf jobba 7-13 och sen tar jag helg! Som det ser ut nu så blir det en handbollsfri helg också. Men det vet jag inte förrän senare idag. Såklart hade det varit kul att följa med, men jag börjar inte gråta om jag måste stanna hemma :)
Ser framemot en riktig myshelg i vilket fall som helst!
I eftermiddag åker jag till ida som är hemma i Luleå på besök i en vecka, vi ska laga middag och mysa bara.
Och sen får jag gå och sova med världens finaste kille! Vilken dag jag har att se framemot va!
Morgondagen kommer spenderas i sängen, LÄNGE. Jag har inte sovit på hela veckan känns det som haha.
Sen är ingenting annat planerat. Men det brukar ordna upp sig!
Om det blir match för mig så åker vi 06,30 från hildurs på söndag.

Så då vet ni det!
Ha en fin fredag då mina vänner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0