27:e januari



jag saknar min lilla mamma. hon är i umeå på veckorna nu och har varit i 4 veckor (tror jag det är) och är bara hemma under helgerna och då har jag knappt hunnit se henne pga matcher och jobb. och den här helgen kommer hon inte hem, för på tisdag får hon komma hem för gott :) på måndag ska hon träffa överläkare nisse och då ska han säga vad som händer nu. hoppas han har ett jävligt bra förslag på vad dom ska göra åt febern som hon haft i flera månader nu.. annars jävlar!!
men saknar verkligen lilla mamma.
som idag, jag ska plantera nå jävla blommor och jag har ingen aning om hur man gör.
och som när jag köpte en ny gardin.
och nu när jag har varit ledig så mycket den här månaden så hade jag ju kunnat vara med mamsen och dricka kaffe och snacka skit hela dagarna istället för att bara sitta hemma och invänta träningen.

puss på min snygga mor. jag älskar dej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0