11e mars

jaha hörrni. fan vad veckorna går snabbt! har jobbat hela veckan. eller ja, tisdag 7,30-17 onsdag 7-12 idag 16,30-21,30 och imorgon är det också jobb. dock bara 8-15. gryymt skön tid!
sen är jag ledig heela helgen lång :D åh så skönt det ska bli. och fyfan vad jag ska sova mamma!! hehe.

annars har det inte hänt så värst mycket. tränat. städat. fan vad jag har städat i veckan känns det som. men det är nog för att jag inte har tagit allt på en gång, utan bara lite i taget. haha. idag tog jag iaf itu med disken, dammsugningen och skurningen. har bara dammtorka kvar att göra, men jag tror jag inte jag ids det nu.
tänkte nämligen försöka sova nu så jag inte är alltför död imorgon när klockan ringer.

sen när jag slutar är det tänkt en sväng förbi systemet och sedan en dusch. basket i luleå står nämligen på schemat för imorgon :D iih så roligt! kära fader som fixar biljetter till mig, inte alls fy skam säger jag.
sen blir det nog bara en film imorgonkväll. och på lördag ska jag och se när minsta syster, Lisa, spelar handbollsmatch på hildurs.
och sen på kvällen är det tänkt en liten fest. får se om det blir boden eller luleå. vi har inte riktigt bestämt oss ännu! men det blir nog bra vilket som.

nej hörrni. nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna. vet ni hur duktig jag är? jag använder faktiskt tandtråd och munskölj varannan kväll. aldrig gjort det i hela mitt liv men nu har jag börjat. har tom lyckats hålla det i över en månad :D grymt stolt.

och mamma var och träffade överläkare nisse idag. tumörerna har växt. inte bra alls. men tur att det inte var några nya iaf. och så har hon fått byta cellgift nu eftersom det andra uppenbarligen inte alls fungerade. så nu håller vi tummarna att dom här pillrerna hjälper, visst då? puss på dig. 

sov gott!

Kommentarer
Postat av: rabatten

Jajamensan fattas bara:) Och Nisse tyckte ju inte att det var någon fara att de vuxit, och jag litar på honom!!! Det ska nog bli bra det här ska du se:) Pussi pussi <3

2010-03-12 @ 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0