helgen igen då!

i torsdag vann vi matchen, JÄVLIGT SKÖNT att vi spöade kalix kan jag ju tala om. nu äre bara ladda om till matchen på söndag. lillpiteå står för motståndet och det blir nog riktigt hårt! längtar som fan iaf.
nåja. sen kom kärringen och sov hos mig.

i fredags så vare bara upp o jobba 12,30-21,30 för att sedan trycka i mig chips tills jag började må illa när jag kom hem. höhö. somnade ändå före 00 och sen upp 07 i lördags.
jobbade först 8-12 och sen åt jag lite fiskpinnar och pottemos hos mamma för att sedan bege oss till luleå. arcus loppmarknad stod på schemat. bara skit fanns det så vi gav upp ganska snabbt. åkte förbi storheden en sväng. köpte en stickad, röd väst på myrorna och hittade en sorts byxdress (fast korta) på h&m.
gick även lös på apoteket och köpte på mig listerine, 3 tandborstar, panodil & tandkräm. hehe.

sen var det bara tillbaka till jobbet för att jobba 16,30-21,30. tiden gick snabbt som vanligt och sen kom kärringen som vanligt. vi såg en film, 'he's just not that into you'. haha den tar verkligen upp sanningen. om han inte hör av sig så vill han helt enkelt inte ha dig. så sant så.
nåja. vaknade imorse vid 12, fast den egentligen var 13 då. hehe. skönt. tog oss iväg på max för lite frukost och sen till handbollen där erika, emmy & lollo var.
sen åkte jag & kärran och handlade på coop för 900 kr. HÖR DU EMMY??! jag köpte en massa jävla bra grejer. så min kyl är faktiskt någorlunda full nu! om man tänker på att jag BARA brukar ha smör och kanske nått pålägg i kylen. så kände mig nöjd.

fick skjuts till wnet för lite kött av armarna. nu har jag ont som vanligt. sen var det söndagsstek hos farmor som stod på schemat. pappa & CO var också där. surrade och åt gomat och sen fick jag skjuts till mamma.
nu är jag alltså här hos mamma. tänkte testa det nya springbandet om jag får och det inte blir för sent. annars så blire imorgon.

meeen. imorgon är jag ledig iaf! och idag kommer hanna hem och stannar i en hel vecka :)
nuu ska jag dricka kaffe och mysa med mammisen.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0