toooorsdaaag

ungefär så känner jag mig idag. seeeeeeeeeeeeeg..
sen i tisdags dåå.. vad har hänt..
träning sent, sen finbesök men somnade ändå inte så sent. upp vid 10 och inhandling av lite julklappar för en av oss och sen vidare till mamma på frukost/lunch. hällde i mig 3 koppar kaffe men var fortfarande trött. haha sjukt.
nåja, vid kl 12 så blev jag och mamma ensamma iaf. vi gick o vilade en sväng innan elin kom hem.
blodpudding till middag, mmmm! fan vad jag älskar blodpudding. så sjukt jävla gott.

sen vare träning 17,30-18,45. STENHÅRD jävla fys blev det. vilket i sin tur resulterar i en sjuk, SJUK, träningsvärk idag. ni vet när det gör ont när man ska sätta sig på toaletten? när man bara vill krypa upp för trappen för att det är för jobbigt att röra benen? jo exakt så ont har jag. och inte är det slut där inte. i tisdags körde vi dessutom också fys, men då var det mest armar. så har ont i princip HELA kroppen! men lite sådär småskönt är det ju ändå. HEHE.
nåja. igår så kom iaf kärran hem från sthlm igen så hanna & hon kom hit och så såg vi en film. marley and me. iofs andra gången jag såg den. men nog fan grät  jag ändå. usch. mina hundar ska ALDRIG dö. sådeså!
somnade vid 00 och upp idag 06,45.................
jobbat idag alltså mellan 7,30-16. gick och åt middag sen hos farmor efter jobbet och nu ligger jag här i min säng.
inväntar att få åka iväg till farmen o se julshowen med laget! massa myyys.
sen ska jag då jävlart hem på en gång och försöka somna INNAN 00!!
jobbar nämligen imorgon med. dock ett kortare pass, 7-12. men väckarklockan ringer ändå 06,15 och kommer ändå vara dödstrött. så bara att gå o lägga sig.

och imorgon så ska åsa komma o jobba där jag jobbar :D det blir spännande! hihi.

förövrigt så är jag INTE ALLS avis på emmy som befinner sig i 35 graders värme idag. nejdå. speciellt inte när vi har haft -23 hela jävla dagen.
nåja. saknar henne vavavava!!

nej hörrni jag tror fan jag måste sova innan jag ska iväg. är sjuukt trött.
imorgon kommer ida hem förresten!
lördag är det först match mot P94-länslaget och sen en liten fest på kvällen med några av mina kära hemvändare!
på söndag är det match mot F94-länslaget.
det blir bra.
och just ja, imorgon är det ÄNTLIGEN GO´TACOS HOS MAMMA!! hehe.
och på söndag är det lillejul med pappafamilj!

sådär ja!
pöss

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Ja lite förebildsaktigt ;) HAHA! :)

2009-12-18 @ 00:48:18
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Guaca

Det är skööönt med träningsvärk, då vet man att man gjort nåt! Gott med tacos, som du har längtat;)

2009-12-18 @ 07:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0