27:e augusti

idag fyller Linn min syster 14 år! så stort grattis till henne :)
jobbade idag mellan 9-17, sen direkt på stan en sväng för att inhandla present och sen direkt vidare till träning. sen direkt till pappa och fika födelsedagsfika och sen kom jag hem vid 21,30! puuh. jag är helt slut..

är väldigt nöjd över min nya mobil iaf :D sen har jag fuktansvärt ont i axlarna och nacken. förbannade träningsvärk. en riktig hatkärlek där alltså..

nej nu ska jag fan sova. så jävla trist att sova ensam inatt då.....
NÅJA! man klarar sig nog, haha.

jobbar imorgon mellan 10,30-18 och sen VETTEFAN vad som händer?! jag är lite sugen på bio faktiskt! nån som vill hänga med? mamma jobbar kväll imorgon och pappa och dom skulle inte äta nån middag.
sååå.. jag får nog lösa det där själv imorgon!

helgens schema:

lördag kl 11,55 spelar vi mot Lillpiteå.
söndag kl 09.00 spelar vi mot Malmberget
söndag kl 17.00 spelar vi mot BBK

alla matcher spelas på arenan för er som ville veta.

PÖSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0