He can't love you!

Helgen har varit riktigt bra. Mycket har hänt, har nog inte haft en enda ledig sekund känns det som! Men det är skönt. Jag älskar när alla jag känner (typ) har lov, ha ha.
I lördags så var det ju tänkt en liten fest. Jag befann mig hos Henke vid 18, med 7 andra killar. Spelade tv-spel, lyssnade på gamla godingar (innan jag tog tag i det) och drack BÄRSA. När vi skulle åka ned till festen så klev jag ut ur bilen, gick förbi Robert och sa hej, och sen ringde jag Sandra och kom och var jobbig hemma hos henne som var nykter..... Åkte lite bil och sen somnade jag. Orkade inte gå ut.. Eller rättare sagt, jag gjorde hellre annat! Nåja, kändes inte som att jag missade alltför mycket iaf. 100 spänn var inträdet, och det kändes skönt att slippa det faktiskt!

När jag vaknade igår så mådde jag inte alltför bra (förlåt, hahah), Sandra hämtade mig och sen försökte jag sova hela dagen. Vilket inte gick så jävla bra...... Nåja. Påskmiddag hos pappa stod sedan på schemat, så kl 17 befann jag mig där. Det var lika god mat som alltid när man är hos pappa, jag åt så jag jävlart höll på att spy!! Mmm. Fick leta påskägg också, så den här påsken fick jag mig 2 ägg! Dock glömde jag det ena i Kalix, MEN iallafall. Sen kom Sandra och vi åkte ut till Emmy och sen vidare på en filmkväll. Har alltid roligt med alla er, puss.


Idag är det däremot en riktigt tråkig dag, Emmy & Sandra jobbar. Men jag ringde mamma när jag vaknade och bestämde att hon skulle följa med på prommis i det jättefina vädret. Så nu ska jag bara klä på mig och sen gå ned dit och sen ta en låång skön promenad. Ikväll blir det nog spelkväll ute i Hampis? Men saker hinner alltid ändra sig många gånger, haha. Nånting blir det iaf.
Nej nu fick jag bråttom!



Förresten, förra inlägget 'Upp o hoppa ligg inte o rör dig', var ett internskämt. Så, jag är inte kass på texter....... haha.








 <3


Kommentarer
Postat av: sandra

jag gillar att vinet och diverse alkoholdrycker är i fokus i bildruta nummer 1.
Det var meningen va? *tkr d va coolt*

2008-03-24 @ 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0