torsdag

igår kände jag mig duktig. här har ni gårdagen i punkter.
- vaknade kl 9, åt frukost, tog bussen till stan.
- var på vårdcentralen kl 10.
- träffade joel en snabbis utanför skolan
- gick till mor, åt lunch och spelade kort.
- for till winternet med bästa emmy och sprang på löpbandet i 30 min + en massa mage (vilket resulterar i en fruktansvärd träningsvärk i magen idag.....)
- åt middag hemma, sen direkt iväg till samlingen.
- match mot kalix, förlust med 31-26.................... dock stod det faktiskt 26-25 när det var 5 min kvar. men då drar visst bitcharna på sig varsin 2 minuters-utvisning.....
- joel kom och hämtade mig, sen hem till hampis och vi somnade före 24 faktiskt!

idag då. idag vaknade jag kl 9 men gick inte upp ur sängen förrän vid 10. åt frukost och läste tidningen. kikade datorn, nehepp inget nytt på ams. laddade hem nyaste eli stone och samantha who och sen kom joel hem vid 12.
jag klädde på mig och for ut och sprang i 30 min!!! sakta springer jag så jag tar död på allt jävla fett jag har gått och dragit på mig. när jag kom tillbaka så var maten färdig, så då åt jag en hamburgare med FULLKORNSBRÖD och sallad på. lunch, check.
orkar dock inte duscha. vi har ju träning ikväll så gör det då istället.

har förresten också fått 3 dagars jobb den här månaden.
på lördag jobbar jag dag, 10-18, torsdag den 11/12 kväll, 16.30-23 och lördag den 20/12 dag, 10-18.
på rönkan alltså :D kommer fan bli roligt! jag gillade att jobba där, jag älskar stressen och människorna men det var arbetstiderna som tog död på mig.... tyvärr.
det blir bra. då har jag pengar till räkningarna i januari.

efter lunchen så spelade jag guitarhero medans joel låg och sov i soffan. kör faktiskt på medium nu men tycker att alla låtar på 1:an är jääävligt svåra! haha.. speciellt 'hit me with your best shot'..... nåja. det blir nog bra.
nu förflyttade vi oss till sängen och joel sover sött.
ska nog väcka honom snart..

ikväll är det ju som sagt träning, skönt! på söndag spelar vi mot sollefteå på boden arena kl 13:00. spännande! det finns inget annat än vinst nu alltså!
nej nu ska jag pussa på hjärtat lite så han vaknar.

hejråååå

just ja, pratade med emmy om parfymer och denna underbaring fick jag av joel i höstas! det var så gulligt.. han gömde lappar med ledtrådar lite överallt och så fick jag leta lapparna tills jag till slut hittade parfymen. typ som en skattjakt! haha.. ja det var himla gulligt iaf : ) och gott luktar den som bara den!


Kommentarer
Postat av: du vet vem

godnattpussisar till dig. PS I LOVE YOU

2008-12-06 @ 00:45:43
Postat av: Malin

hehe okej. men entourage och dexter är ett måste!

Med mig just nu är det väl inget vidare, håller på att packa ihop mina saker för att flytta till Boden på torsdag. Och dessvärre får jag ju då sluta på mitt underbara jobb :( Hur går jobbsökandet för dig? Jag kommer ju att få joina dig på den punkten :P

2008-12-08 @ 19:37:21
URL: http://r0sendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0