Nog fan äre så.. ViktigT!

Jaha då har helgen gått. I lördags så var vi hos pappa och åt middag (ser du, jag glömde inte pappa! haha). Pappa hade gjort en sorts fläskfilé-gratäng, och det var mumsigt ska ni veta.
Sen åkte jag vidare till Carin för fixeT. Yessie var redan där, vi såg körslaget och sen åkte vi vidare på nån fest som Carin kände till. Blev stolt då en tjej sa till mig att hon hade trott att Hanna Hansson var jag flera gånger. Helvete alltså, måste ju vara årets komplimang! HEHE. Det fick mig glad hela kvällen iallafall.
Pratade alldeles för länge till en mobil i Norge, SÅ. Blir verkligen JÄTTEkul att se min räkning från 3 nästa månad.. Eller ringer jag som vanligt när jag själv är i Sverige? Nåja, det lär ju märkas.
Hade hur som helst en himla bra kväll, gick runt och var svinglad hela tiden och bättre än så kan det ju inte bli?

I söndags så vaknade jag framför toaletten (japp, exakt SÅ kung var jag i lördags. VIKTIGT), sov till 14,30 och sen kom J's föräldrar och vi åt middag och såg semifinalen. Fan, jag hejjade faktiskt lite på H43. Hammarby och Sävehof är alldeles för diviga för min del.
Sen på kvällen såg vi Parlamentet hos mamma, och sen vid 23 var jag tvungen att gå och möta Norge-bussen och ge Sandra hennes nyckel så hon kunde komma in i sin egen lägenhet. Jag blir alltid lika förvånad över att du är så jävla snygg!!! (eeeeh........ du ja)..

Igår så vaknade jag utvilad efter att ha sovit i typ 13 timmar, ha ha. Sandra kom hit efter skolan och vi hängde lös. Gjorde typ inte ett jävla skit. Tog bussen kl 20 (vi är kass på att hålla tider....). Nåja, såg hockeyn och JA jag vill att HV ska vinna!! Likadant där, LHC är alldeles för diviga. Japp.
Såg även 100 höjdare, eller försökte (mitt hår är så jävla ivägen ibland!)..

Idag så satte jag mig i en busskur när jag kom tillbaka med bussen till stan. HELVETE vad fint väder det har varit idag.. Så där satt jag. I en busskur på medborgarplatsen och drack en Sprite och bara LAPADE sol i en timme. Dock blev jag nog bara fläckig.. eller va. Jag vettefan vad jag menade...
Sen gick jag hem och åkte på MAX och käkade. Fan vad hungrig jag var och FAN vad gott det var!! Sen åt jag lite kräm. Jajjemen, det gjorde jag. Men inte med för mycket mjölk, och vet ni, att Frosties är ungefär bland det onyttigaste man kan äta. Det fick jag allt reda på idag. (vem fan som inte nu redan visste det....)

Nej det här inlägget måste vara bland det luddigaste och konstigaste jag nånsin skrivit i hela mitt liv. Så nu ska jag sluta och ge er lite bilder, och självklart det som rullar i min telefon just nu (NEJ, för 17:e gången jag äger ingen mp3/i-pod.....). Men nu ska jag på en sån där körkortsgrej, så att jag får övningsköra! WOHO! Jag är på G nu alltsååååååå!!!!

Usher feat. Young Jezy - Make love in this club
Brian Melo - All I ever wanted
The Hoosiers - Clinging on for life
Lloyd - Life
Akon feat. Rock City - Losing it
BoHagon feat. Mario & Rock City - Born 2 lose



1: Eve lagade fläskpannkaka åt mig och Sandra i onsdags, mmmm!
2: Yessie i lördags.
3: Var hos farmor och firade Folke som fyllde 77, då hittade jag detta fina julkort från -96 haha.
4: En JÄVLIGT trött Jessica imorse......
5: VIKTIGT.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0