onsdag

är faktiskt en dag som jag har börjat gilla mer och mer! jag vet inte varför.. kanske är det för att vi inte har träning på onsdagar och jag bara kan ligga i sängen hela dagen om jag så vill! haha. men ändå så längtar jag till imorgon då det är träning igen. igår var det 2 tjejer och kikade på våran träning, 2st 86or från tumba som jag börja träna med oss. det blir kul att bli mer folk! + kul att ha konkurrens, eftersom den ena är linje!  

idag vaknade jag faktiskt rätt tidigt och farmor ringde och bjöd mig på palt. så jag gick dit och käka.
sen har jag fanimej inte gjort ett endaste skit.
väntar på att guldfisktanten ska ringa mig nästa vecka så förhoppningsvis har jag ett jobb snart.
fan vad tråkigt att inte kunna köpa nå julklappar.. jag älskar att köpa julklappar. och presenter! har inte ens haft råd att köpa födelsedagspresenter till emmy eller sandra! :( men ni ska få nå fint när jag får nått jävla jobb!! hatar boden.

idag är en sån dag jag är less på allt. är less på att ida aldrig får vara riktigt lycklig! det gör mig ont att hon mår dåligt när jag är så långt bort.. jag är less på att alltid vara ensam i denna jävla  lägenhet. jag är less på att jag är så jävla lat. jag är less för att jag inte kan ladda min mobil. jag är fan less på allt idag.

nu ska jag väl fortsätta att inte göra nått. som vanligt.. kanske se det nya desperate och greys. inte ens det har jag lust med.. då är de fan nåt fel. nej, denna onsdag är ingen bra onsdag ändå. kom jag fram till.

Kommentarer
Postat av: sandra

fan vad du äter palt??haha
mmmm ja gillar diiig

2007-10-24 @ 21:39:03
URL: http://ssandrak.blogg.se
Postat av: petra

jo det är ina nummer 8 : )

2007-10-28 @ 19:27:28
URL: http://petraisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0