jag önskar att det aldrig händer mig

igår var jag och john på begravning. johns morfar sune gick bort för en månad sen och nu var det dags för begravning. jag har bara varit på min gammelfarmors begravning och det var när jag var 9 år så detta var absolut väldigt annorlunda. summan av kardemumman blir att jag frånochmed nu hatar begravningar. och jag hoppas att det aldrig händer mig. jag vill aldrig mer gå på en begravning.
så igårkväll när jag kom hem så skrev jag ett sms till min mamma:
"jag ville bara säga att det är bäst för dig att du inte dör före mig! för då dödar jag dig igen!! jag hatar begravningar vet jag nu. Godnatt min bästa vän."
och mamma, som tror hon är smart, svarar:
"det är väl klart att jag dör före dig. jag är ju din mor. föräldrar ska dö före barnen. så är det bara! hoppas allt gått bra idag :P"
mitt svar blev:
"nej jag har bestämt att du ska bli 120 år och jag 99. Bra va? Jodå det har gått bra. hörs imorgon. john hälsar tillbaka. pusspuss"

hur som helst..  vila i frid Sune.

på lördag är det match igen. kl 12 mot Umeå, på hildurs. nästa helg spelar vi borta, först i härnösand och sedan i skeftå. så vi ska sova på hotell på lördag kväll innan vi beger oss upp igen mot skeftå :D

nu ska jag se en film tror jag. ÅÅH nu har äntligen mina serier börjat gå igen i USA. sett första desperate, greys och heroes! desperate tror jag blir grymt denna säsong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0