fanhelvetesjävlaskit

men helvetes vilken jävla skitmatch. jag blir fan bara förbannad när jag tänker på det!!! ÅÅH. vi förlorade alltså mot strömnäs, STRÖMNÄS med 36-18...... 18 mål?! och vafan hände med att vi släppte in 22 mål i första halvlek?! vi har aldrig spelat såhär jävla dåligt!! usch säger jag bara.
nåja, det är bara att ta nya tag på nästa match som spelas mot BBK den 6/11 kl 20.00 på hildurs. ska bli spännande med derby! hehe

i fredags så åkte jag och john till kalix, såg idol, myste och sov där tills i lördags. sen åkte vi hem på dagen och sen till pappa och åt middag.
efter middagen så åkte jag till emmy och spenderade lördagskvällen med mina favvotjejer emmy och åsa och såg en film och myste med ljus. som vi faktiskt kom ihåg att släcka! haha. emmyhjärtat, allt kommer lösa sig med du vet vad. jag vet vad du går igenom, så det är bara att prata på :) me love you long time you know!

kom hem från piteå vid 16,30 då åkte jag och john och käkade på chilichili, mmm! sen så for vi och kollade på lägenheten som min mamma och anders ska hyra! så dom ska flytta från huset och in till stan, ovanför arbförmedlingen faktiskt. så då har jag jättenära till min kära mamma och kan hälsa på henne när jag vill! det gör mig glad :) så den 1/12 så har dom förhoppningsvis fått börja flytta in.

fan jag har inte orkat duscha än. känner mig svinäcklig.. eller? njae, jag hade lätt kunnat gå och lägga mig utan att duscha. jag ska nog bara duscha för johns skull. haha.. jag är fan äcklig.

ÅÅH jag måste ha ett jobb snart. jag blir galen......

Kommentarer
Postat av: emmy

tack för att du finns gumman.
alltid.

2007-10-28 @ 21:06:52
URL: http://emmynordmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0