en stolt liten lagmamma är jag!

i helgen så har ju mina tjejer spelat jsm och dom vann alla matcherna! och jag är såå stolt :) fan att jag är för gammal för att få spela!! men nu ska dom iaf åka ner till sthlm på steg3 så då ska jag fan med!! det har jag bestämt! haha...

helgen har varit så jävla rolig! i fredags var jag i luleå hos eve, gick ut på cleo. jag har aldrig varit på cleo, men det var en jävligt bra kväll! lokalen var chill osvosv. var kul att träffa lite nytt folk!
i lördags var vi hos carin med en del av hennes lag typ, sen tecä. fan vad less jag är på tc. jag och eve bodde på dansgolvet hela kvällen, haha. sket i alla, knuffades och var allmänt jävla jobbiga och tog mest plats. som det ska vara! haha.

igår så kom eve hit när jag hade vaknat, efter 14,30 nångång...... och då gick vi till carin och sjöng ännu mer singstar. helvete så roligt det är! har varit hos carin idag också och sjungit i flera timmar. har alldeles ont i huvudet efter all sång!

ikväll är det äntligen träning! jag saknar mina tjejer. är så van att träffa dom varje dag nästan!
nu på söndag så spelar vi borta mot strömnäs tror jag är. ska bli spännande!

neej, nu ska jag byta om så jag för en gångskull är klar när sandra kommer hit ;)

Kommentarer
Postat av: emmy

aaw lagmami;)

2007-10-23 @ 16:01:34
URL: http://emmynordmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0