jag är så jävla less

jag är så jävla less idag. fyfan vilken jävla skitmatch vi spelade igår! helt jävla sjukt är det!! det är inte det att jag tror att vi inte orkar, att vi inte har konditionen till att springa hem, jag tror som bara att vi skiter i det. vi vill inte! jag skyller faktiskt lite på uppvärmningen, när matchen började så kändes det som att det var en träning! vi skulle ha behövt värma upp på planen. tror det hade hjälpt faktiskt. det går ju fan inte att spela handboll om det bara är 5 stycken av 13 som ens vill kämpa?! nej tjejer nu jävlar måste vi ta tag i oss själva! antar att vi ska köra fys hädanefter. typ varje träning. jag antar att vi behöver det. vi behöver en väckarklocka, och jag hoppas att denna match var det! nu finns det fan ingenting annat än att vinna varje match vi har kvar!

helgen då, 'vi' förlorade alla matcher och spelade skit alla förutom den sista. men det var ju bra träning iaf. hade i vilket fall som helst sjukt roligt med er tjejer, som vanligt :) haha mina och sandras MOVES på tåget var fan inte att leka med. en annan rolig grej som hände var att emmy kom in med båda händerna bakom ryggen på mitt, sandras och emmas hotellrum. det var bara jag och sandra där, emma var hos erik. sen sa emmy att vi skulle blunda och gapa. jag och sandra vägrade för vi trodde hon skulle stoppa in nå jäävulskt äckligt. emmy blev ledsen för att vi itne ville blunda och la 2 chokladbitar på bordet. NÅÅ! så jag sprang in i hennes rum och kramade mitt lilla hjärta för att hon ville vara så snäll och sa att vi var dumma som inte trodde på henne! hihi.. vi tog en massa kort också, så dom kanske kommer upp nånstans nångång. men den bästa, den mot solen, med blåa fina ögon, försvann! så det var lite otur ;) hehe.
sen gjorde emmy och lollo en sketch för mig, sandra & åsa.. jag höll fan på att skratta ihjäl mig HAHA.

idag har jag varit i luleå, på åhlens, och lämnat mitt CV. får hoppas att det dyker upp nått där efter jul. det hade vart chill.. carin jobbar ju där också.
idag ska jag nog bara ta det lugnt.. är trött efter att ha stigit upp 08,30 idag............
imorgon ska jag följa mamma till sunderbyn, hon ska ta en skelettröntgen, så då ska jag hålla henne sällskap i 3 timmar. idag har hon gjort sin nästsista cellgiftsbehandling! snart är skiten borta, den 17 december tror jag det var så gör hon sin sista! jag längtar. nu är det bara en gång kvar mamma! det klarar du. lätt som en plätt :)

Kommentarer
Postat av: mallan

Stor kram till din mamma som är så stark!

2007-11-28 @ 17:06:25
URL: http://nallam.blogg.se
Postat av: ola

tänker inte kommentera å strö salt i såren ju...men 10mål??!!

2007-11-28 @ 18:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0