3:e september

Mådde mycket bättre igår, för i lördags somnade jag före 22! Haha rolig jag är.
Men det var så underbart skönt att slippa vara SÅÅ trött igår när jag jobbade!
Efter jobbet igår åkte jag direkt och tränade, tabataintervaller fick det bli.
Hem, duscha och äta. Då var kl 19 när jag färdig. Låg och såg serier ända fram till 21 då jag var tvungen att åka och handla smör. Haha. Och gurka och dip till kvällens mys!
Alle kom hem vid 22, vi såg tv och myste bara:)
Höll mig ändå vaken fram till 00 igår! Helt otroligt va!

Upp 10,30 idag, alle åkte och åt lunch med sin brorsa men jag orkade inte stressa iväg imorse så jag stannade hemma i sängen. Sen kom han hem och vi tog oss en promenad på 1,5 timme :) väldigt skönt när det var så fint väder idag!
Kom hem, åt och hann sitta i soffan en stund innan alle lagade mat och jag åkte iväg på jobbet!
16-22 idag.. Känns som att jobbhelgen är såå lång nu när jag jobbar måndagskvällar också.
Nåja imorgon är jag ledig! Eller ja. Ledig och ledig.
Måste hinna promenera, äta, träna och så måste jag börja baka till alles kalas. Lillgubben fyller ju år på torsdag;)
Plus att jag verkligen måste tvätta imorgon!

Nej nu hinner jag inte mer, hörs en annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0