12:e september

Operationen gick då bara fint sa läkaren, så jag måste väl tro på honom :) fick komma in ganska direkt efter kl 10, så vid 10,30 skulle jag tro så var jag sövd.
Vaknade upp vid 12 på uppvaket. Trist att inte alle fick följa med dit :(
Låg där i en timme, fick en macka och lite te och en massa papper plus sjukintyget.
Han förlängde min sjukskrivning med 2 veckor till, så 4 veckor blir jag borta från jobbet.

Sen kom alle och hämtade mig, vi åkte förbi Apoteket och sen hem till soffan. Hjärtat tar så bra hand om mig! Hihi.
Sen åkte vi och köpte mat och förbi pappa för att hämta kryckor.
Åt faktiskt maxmat idag!! Är säkert 5-6 veckor sedan jag åt det sist och IDAG tycker jag sjukt synd om mig själv så då tyckte jag att jag förtjänade det! Haha ;)
Gott var det!!

Nu är vi hemkomna igen. Är parkerad i sängen, vi ska mysa till en film innan jag tar en stark tablett och förhoppningsvis somnar på en gång och får sova hela natten.
Är såå trött.. Och ont har jag också.. Nåja. Grymt jävla skönt att ha gjort bort det iaf!!
Är tydligen så blek i ansiktet så att jag ser gul ut, haha.. Känns ju fräscht.

Nåja, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0