20:e februari

tjohhooo vi vann matchen med 4 bollar!! haha det var en så sjukt rolig match att titta på! jag & pappa levde oss in som fan (som vanligt..) och alexander och lena fick skämmas över oss ;) haha!
ganska ovanligt att se matchen från läktaren dock, men jag hann ju iaf dit! så det var ju perfekt.
helt sjukt att vi vann mot tabelltvåan Önnered!!! åh så glad man var resten av den kvällen :)
jag och alexander köpte med oss en SALLAD från max, haha. sen fick jag skjuts ut till carin när alle åkte vidare till nagy.
vi var dock inte framme i luleå förrän vid 21, så jag orkade bara vara en halvtimme med alla fulla människor innan jag kilade förbi till nagy och mötte upp alexander.
kände oss som pensionärer när vi bara längtade hem till sängen kl 22 en lördagkväll! haha..
så när vi kom hem somnade vi ganska så gott.
upp och jobbade igen i söndags, varit en ganska intensiv helg på jobbet faktiskt. både hunnit det ena och det andra.
när jag kom hem vid 17 så var det bara att börja skala potatisarna och fixa potatisgratängen med sjukt mycket vitlök! hehe.. och så fick alle fixa köttet och såsen sen när han kom strax efter 19.
vi hade köpt en massa gotta för att fira att jag var ledig då i 2 dagar framöver, men väl efter maten så orkade jag fan inget mer!! helt sjukt mätt.
men big brother fick jag då se! hehe.. men alexander vägrade, verkligen vägrade! så han satt och spelade bf i vardagsrummet medans jag glodde färdigt ;) underbart att ha tv i sovrummet!!!

big brother är verkligen ett sånt program som man hatar. man stör sig verkligen på alla och allt dom gör/säger, men ändå så måste man se det!! det är ju sjukt hur man håller på. tycker inte ens att det är bra. haha. men måste ändå se!
som nu tex, jag skyndar mig som fan för att hinna skriva färdigt innan det börjar kl 22! :p

idag vaknade vi redan kl 8, för alexander skulle egentligen iväg till skolan och träffa handledaren, men då blev mötet uppskjutet till kl 13. så vi gjorde frukost i sängen. ni kan aldrig gissa vad vi åt till frukost!! hahah som små barn är vi.. det blev iaf marängswiss!!! satan så gott det var.
sen myste vi på bara i sängen och glodde lite serier innan vi åkte och handlade färg för ÅTTAHUNDRA KRONOR.
men nu är byrån i sovrummet också målad! skönt att ha det gjort. tog väldigt länge dock.
men skönt efteråt!

och sen kom sandra hit efter jobbet och efter ett tag trillade även henke in. vi drack kaffe i vanlig ordning. haha typ det enda vi gör. och har tvn på mute så att vi kan prata/skrika om något viktigt vi pratar om.
för det är alltid helt sjukt viktiga grejer. juste!

jooo, men sen kom alle hem vid 16. henke och sandra åkte en stund efter det och vi åt middag.
har efter det hunnit gorma med mörkläggningsgardinen i sovrummet och måla det sista på byrån och sängborden.
känns alltid som att vi har tusen projekt på gång!
aldrig kan man bara vara ledig en dag utan att göra något, utan alltid är det nått!
haha det är väl bra iofs, man får ju aldrig tråkigt.
imorgon har jag då bara 2 saker att göra, SEMLOR och limma iordning lite ljusstakar. om ni har tur kanske ni får se hur dom blev sen. hehe.
har bjudit hit sandra och henke även imorgon, och så emmy & carin hann jag bjuda in på träningen också!
dom måste ju komma hit och trycka mina (förhoppningsvis) goda semlor!!
sist jag gjorde det tog det 4 timmar. vi får väl se hur det går imorgon.

har även hunnit förbi på träningen en sväng, och sen bara legat i soffan. våran underbara soffa!!
måste fan duscha ikväll. är alldeles för längesen ska jag då tala om för er.
och så har jag lovat att se the walking dead ikväll också.
seeen ska vi sova helt sjukt gott.
i våran underbar säng.
hehe.

godnatt säger jag då från den mysiga fiiiilten!!


här får ni lite bilder från sist!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0