4:e oktober

Alltså!! Helt sjukt vad ont jag har i benen!!!! Vi körde ju ben och intervaller igår innan träningen, sen hade vi typ handbollsfys på träningen direkt efter, och så körde vi intervaller idag och mage/rygg och så bara en massa försvar på träningen sen direkt efter!!
Så mina ben grååååter ungefär just nu.
Har typ inte kunnat träna nå ben på hela sommaren för att det har gjort för ont i knäet haha så man märker att jag är gaaanska mkt efter där.
Jaja bara kötta vidare!
Sjukt rolig träning, behöver verkligen träna på försvarsdelen!!

Har även hunnit med att äta american pancakes med Sandra och Henke tidigare idag. SÅ gott så jag mår fortfarande illa av allt mjöl och socker och skit! Haha. Tröck även en bulla för att fira bullens dag såklart!!! Som ni märker går min diet inte såååå bra just nu! Men äh, en fuskardag hit eller dit ;)

Åkte till pappa direkt efter träningen och har hunnit surra lite med dom, och spelat kort med Linn.
Äntligen ligger man nerbäddad, mmm. Undra varför man älskar att sova så mycket?!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0