11:e december

5 saker jag älskar med min lillasyster Linn:

* hon är den smartaste personen jag känner!
* hon håller alltid sitt ord och är bäst på att inte skvallra hemligheter!
* hon är sjukt snäll! Mot alla! Fattar inte hur hon orkar ;) haha!
* hon är grymt snygg (även fast hon aldrig vill fatta det själv) och killen som får vara med henne i framtiden ska vara jävligt nöjd!
* hon har en fiiiin garderob, haha det har tom hänt att vi har delat på kläder. Så lika klädstil har vi! Och det finns nog inget bättre än att kunna sno saker från hennes garderob ;)
Älskar också med henne att hon är så mogen, att hon tar skolan seriöst, att hon är så duktig i handboll plus att hon har tydliga mål i sitt liv!

Jag säger ju det! Världens bästa Linn helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-11 @ 16:13:37
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0