16:e september

oj! nu var det väldigt längesen! har helt glömt bort bloggen i sommar! men det är nog för att jag har så underbara föräldrar, släkt och vänner som hållt mig sysselsatt som jag helt glömt bort den!

nåja. har haft en väldigt fin sommar. träffat världens finaste kille och OJ så kär jag är :) faktiskt!
också hunnit umgås en massa med mina fina göteborgare som varit hemma i sommar.
och jobbat. tusan så mycket jag har jobbat. men oj så jag trivs! både inom hemtjänsten och på rönkan! arbetskamraterna är inte att leka med alltså!

hmm.. ja vad mer har hänt. handbollen rullar på. vi har fått en massa härliga nyförvärv iaf! allt känns så sjukt bra med hela laget! älskare.

nåja. ledig nu ons, tors o fre för att sen jobba 7 dagar i rad. puh. börjar på rönkan i helgen, 10-18. sen rönkan 9-16,30 mån-ons o så älskade kvarnängsgr. tor o fre!

på lördag är det kräftmiddag hos pappa & lena! mmm! annars har jag inte alls så mycket planerat i helgen. emmy är i sthlm o carin jobbar. så blir rätt lugnt.
och så anders. ja han jobbar ju också såklart. men på kvällen blir det då fan mys :)


nej nu har jag sett idol och det nyaste scrubs så nu är det dags att åka iväg till anders!

pöss och hoppas på en uppdatering inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0