8 mars

jag vet att klockan är över tolv noll noll men jag skriver ändå för den 8e! haha. internationella kvinnodagen idag och min pappa fyllde 44! var där och åt en massa gofika som lena gjort. surrade på en stund och sen var jag tvungen att gå hem till tvätten igen!

 grattis pappa!

har nämligen haft en väldigt händelserik dag idag! som alla vet så har det varit måndag, och varannan måndag är min städ och tvättdag. dagen började med att jag vaknade vid 10 av att mamma skrev ett sms och frågade om jag ville följa med på stan. dock råkade jag somna om, men vaknade vid halv tolv och mötte upp mamma på lindex klockan tolv.
jag shoppade lite födelsedagspresenter till pappa, det fick bli 2 t-shirtar och en bok. det är så sjukt svårt att köpa till pappa. och anders. men jag och mamma hittade lite grejer till anders också faktiskt! hehe. han fyller nämligen år nästa måndag.

iaf. sen mötte jag upp sandra & kärran för en fika på opalen. vi hann med bokia också innan vi gick hemåt. hann fastna en stund på facebook för att sen hinna stoppa igång 2 maskiner med tvätt innan jag tog mig till pappa.
så när jag kom hem igen vid 19 så hängde jag upp det.
sen började den riktiga städningen. gick ut med ton sopor som jag hunnit samla på mig. plockade och höll på med annat. sen satte jag tänderna i förrådet. herregud vad mycket skit jag hade. men nu är det himla fint där nere! stolt.
blev ändå typ 15 påsar och en svart sopsäck BARA med kläder som jag inte längre använder. helt sjukt. jag vet.
så det åker ut härifrån!
och nu är det en massa plats över i min garderob, haha. men jag väntar med att shoppa tills det blir sommarkläder som ska köpas. hehe.

nåja. några ord om helgen då. jobbade ju både lördag och söndag. i lördags var det ju lagfest, förfesten ägde rum i ogis hus. sen drog vi på lotus. störde mig på att jag höll på att svettas ihjäl där inne! haha. sjukt mycket folk. en bra kväll helt enkelt! och så himla kul att eve följde med också :)
söndagen ska vi inte prata om. jag tyckte synd om anton som fick dra det största lasset på jobbet, haha. så sjuukt trött så det fanns inte. nåja. den dagen tog också slut.

men nu MÅSTE jag sova. jobbar 7,30-17 imorgon...... och onsdag 7-12, torsdag 16,30-21,30 och fredag 8-15. sen är jag ledig i helgen :D åh så skönt det ska bli. en ledig helg.
träning imorgon också. 20-22. åh vilken underbar tid det är. längtar verkligen. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0