4 mars

kolla hörrni så fint elin har gjort med min blogg! nu när jag har lite finare här så kanske jag skulle passa på att bli bättre på att skriva här? haha. jag skriver när jag har tid helt enkelt :D
här har ni syrrans blogg iaf http://www.eelinandersson.devote.se

jaha så vad har egentligen hunnit hända sen igår?
hm, ja igår efter träningen så såg jag och kärran på 'luftslottet som sprängdes'. riktigt bra var den! skönt att det var ett bra slut, haha. var lite nervös där ett tag.
och idag när jag vaknade var jag på stan en sväng för att hitta nått att ha på mig på lördag. det gick inte så bra.
åt middag sen hos mamma, GODA KÖTTBULLAR. hehe. vi rullade så inihelvete. och sen var det bara dags för jobb 16,30-21,30. det enda jag gjort sen jag kom hem är att försöka hitta nått att ha på mig. haha. vi ska nämligen ha rocktema. det blev iaf så att jag klippte sönder en tröja (ni vet fuck forever tröjan som jag fått av joel?) och satte fast själva trycket bara med säkerhetsnålar på en vanlig svart tröja. och så lackleggings till det. och converse. blir mina vita faktiskt. haha. inte ac/dc den här gången. tyvärr! men iaf, det blir väl bra va?
ska på stan imorgon med sofi och kärran och hitta nå armband också. kanske en skinnjacka av nå slag. behöver ändå det.



och ni som inte vet, så är jag och gustav inte längre tillsammans. vi var helt enkelt för olika. och antingen funkar det eller så gör det inte det. och den här gången funkade det inte. såå..
känns ändå skönt att vara ensam, haha. har som vant mig vid det.

annars så kämpar mamma på med sin behandling. ibland kan jag som inte förstå att hon har cancer. eller jag vill nog inte förstå det heller. det finns inte på kartan på nått sätt.. men det kommer bli bra. det måste det. min mamma är min bästa vän på alla sätt och vis. det finns verkligen INGENTING jag INTE berättar för henne. om ni bara visste vilka sjuka grejer vi pratar om, haha. alla mina föräldrar är faktiskt så. finns ingenting vi inte pratar om helt enkelt!


nej hörrni. nu ska jag då fan sova. skulle mötas kl 12 i stan imorgon. skönt att jag har haft sovmorgon hela veckan. hehe. det händer inte ofta.. jobbar ju iofs kl 10 både lördag o söndag i helgen. men det är ju ändå sovmorgon om man jämför med att börja kl 07.

puss!



Kommentarer
Postat av: Trädgårdslandet

Du får inte stoppa köttbullar i näsan Marcus, du får inte stoppa köttbullar i näsan sisådär! 173 st rullade vi, duktiga iddisar har vi varit:) Du e som rolig du med dina outfits, men allt klär en skönhet vettu.... En sak vet jag då som du inte pratar om med någon annan, hehe, kommer du ihåg häromdan vid middagen när vi fantiserade om att en viss vätska skulle bota cancer? Och hur det skulle lukta om man värmde den i mikron, hahahahaha jag dör!!!! Pucko<3

2010-03-05 @ 08:34:18
Postat av: Anonym

2010-03-05 @ 08:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0