söndag då

jag tycker att det har känts som söndag hela helgen, haha.
fick besök inatt av en kär vän som ville låna en sovplats. jag är inte den som är den och han såg ut att frysa.
dessutom så var jag vaken kl 03 när mobilen ringde, haha. jag kunde verkligen inte somna igår.. väldigt konstigt.
men det är ju iofs helt sjukt mkt grejer som snurrar runt här uppe kan jag ju bara tala om.
nåja. john blund kom även till mig med vid kl 06. upp kl 12 och iväg till hildurs med syrran där emmy, erika, mallan, lollo & baiba var!

efter åkte vi alla o käkade på max, HEHE. sjukt längesen faktiskt.. sen åkte jag o lollo till björknäs där linn o gänget var för att titta lite mer handboll. grattis jullan till vinsten!
sen gick jag hem till mamma för lite kaffe och goda muffins som elin gjorde!
fick mig en massa bröd, och var förbi coop en sväng för att köpa smör och kesella. MMMM!
kesella alltså.........

när jag kom hem såg jag DIRR nyaste avsnittet av greys. var dessutom ett dubbelavsnitt :D:D george dog.. så det var lite sorgligt och jag grät många gånger. varför är det alltid så? jag gråter ALLTID till greys. varje jävla avsnitt.

mamma har inte mått så bra idag och jag gillar inte det. myste lite med henne i träsoffan. jag hoppas du mår bättre imorgon lilla mamma..

jaa det var väl det som hänt idag. jag funderar på att sova nu. du är ju inte inne så jag ser ingen poäng med att hänga här.

BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Evelina

NEEEEEEJ! Jag ska ju se det avsnittet ikväll... dumma du..

2009-09-28 @ 09:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0